Tak teda aj ja zalozim temu o aute, nech mam v praci aspon co robit.
Kupa auta:Auto som kupil v roku 2014 (?) ak si dobre pamatam. Teda presne 2 roky dozadu takto ked prichadzala jar. Auto bolo na predaj skrz Final-CD v BA. Na tachometri bolo vtedy nieco okolo 120 - 130 000km (?). Bohuzial si uz detaily moc nepamatam. Jedine co v tej chvili bolo na aute z hladiska servisu potrebne bola vymena tyciek stabilizatora zadnej napravy. To sa pomenilo a auto jazdilo ako nove. Spravila sa zakladna udrzba.
Servis:Momentalne autu uz taha na 180 000km, takze najazd skoro 30 000km za rok znamenal aj nejaku tu udrzbu. Kedze ma auto podvozok rieseny sportovo, ten je co sa tyka udrzby na to asi najcitelnejsie. Avsak aj napriek tomu musim zaklopat, ze zadna naprava vydrzala az doteraz, predna nanestastie polovicne. Co sa tyka tyciek stabilizatora, spodnych capov a capov riadenia. Po kupe boli menene aj predne tlmice za KYB Excel G, ktore doteraz krasne sluzia a verim, ze dlho este aj budu. Vymena rozvodov, pretesnenie motora a rozne serepeticky, ktore neladili mojmu oku. Udrzba prevodovky a motora, vsetkeho potrebneho v pravidelnych intervaloch. Teraz, po 60 000km ma caka opat zadna naprava, t.j. tycky stabilizatora, tycky ramien (alebo ako to nazvat), ktore udrzuju rovinu kolies a eliminuju bocne narazy a naklony. Vymena plynovych zper kapoty (nech to uz nemusim podopierat ako socka). Mozem povedat, ze za celu prevadzku auta nebolo nic zasadne co by bolo treba opravovat. Okrem startera nedavno, ktory trosku narobil tazku hlavu. Popri tom sa vymenila bateria a tak dalej.
LPG:Do auta sa davalo LPG, ktore sluzi pomerne slusne. Moc sa k tejto teme vyjadrovat nebudem, nie je moc o com. Spotreba LPG je pomerne fajn, jedine co zamrzi je mensia nadrz (50l), ktora po naplneni po ventil (40l) vydrzi na cca 300 - 320km. Ale vzhladom na konstrukciu auta nema zmysel zapratavat kufor dalsou nadrzou.
Co nas caka:Takze momentalne lahka obnova zadnej napravy, prida sa asi aj vymena spodnych capov ramien prednych. Vymena oleja v motore a prevodovke. Vymena sviecok a ocistenie motora.
Tuningz:Z takych tych kolotocarskych veci mozem spomenut akurat tak dorobene podsvietenie noh vodica a spolujazdca (vidiet aj na foto). Neskor som dorobil led podsvietenie aj na spodok dveri, ktore pekne osvetlia miesto kam clovek vystupuje. Tie projektovacie hluposti su na grc, takze som zvolil klasicky led pas. Potom dodam aj foto. Nic ine prakticky nie je. Stale premyslam nad nejakymi napadmi, ale kedze to chcem udrzat decentne, tak mam obmedzeny priestor.
Co by som chcel:Okrem svetoveho mieru casom kupit nove predne koberce (stale som sa k tomu nedostal aj ked to je otazka par eur, pockam asi nez sa strati toto hnusne pocasie). Precalunit predne sedacky. Nie su v zlom stave, ide skor uz o rozmar. Nejake tie drobnosti.
Co realne bude:Momentalne tazko povedat, auto je oficialne na predaj. Z dovodu, ze by som chcel prejst do inej triedy. Aj ked je 406tka velke coupe a dokaze toho vela odviezt, casto mi posledne dni chyba priestor auta vyssej kategorie. S autom samozrejme denne jazdim poskytujem mu potrebnu udrzbu a investicie. Zalezi ci sa najde kupec, ktory ma realny zaujem.
Co realne nebude:Odkedy je auto v BA dostalo dva zasahy do naraznikov, jeden do zadneho, jeden do predneho. Ziadne velke poskodenie, ale neprijemnost v kazdom smere. Predbezne som to riesil ohladom zazvarania a prelakovania, cenovo to vychadza privetivo. Ci sa k tomu dostanem alebo to nasledne bude zohladnene pri predaju uz bude zavisiet od toho co nastane skor.
Fotos:http://1drv.ms/1nzXwc4Jaj a vlastne nejake tie technicke one:Motor V6 3.0 152kW, automat, 4 kolesa, 2 vyfuky, jedno celne sklo a jedna antena
Priebezne budem dodavat nejake nezaujimave info