Júl 2016, 187 xxx kmDiely - Riadenie z Citroen Xsara VTS 2.0 16v 167k, 2.4 lock to lock ratio vs 3 oproti pôvodnému 306 GTi-6
- Rýchloupínacia nába OMP, odsadenie ďalších 6cm
- Štifty 100mm + Matky
- 30mm podložky namiesto 20mm dozadu
Práca - Montáž pevného uloženia zadnej nápravy
- Montáž nových 23.5mm torzných tyčí
- Montáž predného horného uloženia
- Výmna štiftov namiesto šróbov
- Geometria, asi tretia za posledné 2 mesiace a nie posledná
- Úprava ECU, doladenie kalibračných dát, optimzalizácia krútiaceho momentu a posunutie obmedzovača
- Oprava preliačenín a šrámov z parkoviska
TODO: - vytiahnutie zadných blatníkov
- hladanie optimálnej výšky
- Druhá sada kolies, zrejme permanentné slicky
- Zadný Difúzor ala Stano AKM Racing
![](https://s32.postimg.org/l2yt6k4sh/13730926_548188868702338_6539283930493014991_o.jpg)
![](https://s32.postimg.org/3myn00cmp/WP_20160703_19_28_09_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/kc02vx981/WP_20160703_20_13_57_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/lfk77vtv5/WP_20160722_19_45_50_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/zaihqcoa9/WP_20160722_19_53_50_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/rj1rrsk4x/WP_20160722_20_21_53_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/k4cfzey9d/WP_20160724_18_43_11_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/v57l4fqi9/WP_20160724_18_43_27_Pro.jpg)
![](https://s32.postimg.org/og11of569/WP_20160724_20_04_19_Pro.jpg)
online photo storage