Krátky report : Vozidlo kúpené za 18090 eur. Najazdené 169299 km - Teraz najazdené 178549 km
Blíži sa koniec záruky (9.2023)
Prestalo fungovať bezkľúčové otváranie dverí na šoférovej strane,objednal som sa do Final-CD,Ivánska cesta. Po potvrdení termínu a oznámeniu môžem prísť,po ceste vyskočí hláška "závada motoru,nechte vozidlo opraviť"
Vozidlo prevzali,napísali správu nefunkčné otváranie dverí vodičova strana
svieti kontrolka motora
pri jazde cez nerovnosti cítiť z prednej časti vozidla vibrácie
Výsledok kontroly Final-CD 14.8.2023
Kľučka - výmena batérie,všetko funkčné závada odstránená
Hovoril som s prijímacím technikom že bezkľúčové otváranie dverí funguje cez kufor a u spolujazdca ,menil som batérie v oboch kľúčoch.
Samozrejme že Nefunguje ! Môžem kľučku stláčať,prebiehať prstom šúchať ako aladinovu lampu ale nefunguje..
Kontrolka motora : Fap filter plný na 99%,ostáva dojazd 1200 km,plus doplnenie Eloys - Reklamácia sa neuznáva,náklady na opravu hradí kupujúci vozidla !
Skutočne sa K.O Fap filter nedá uplatniť v reklamácií? Predajca zamlčal závadu? Predal certifikované vozidlo ?
Skutočne ?
https://www.finalcd.sk/kontakt/bratislava_ruzinov/jazdene_vozidla/Vibrácie s prednej časti vozidla : Stabilizačné tyčky ,výmena 2ks. Reklamácia sa priznáva,neprešiel som od kúpi veľa kilometrov !
Teraz akože čo? Priznali mi výmenu tyčiek v hodnote 38 eur aby mi zavreli ústa? Chápem to dobre ?
Vozidlo som doviezol do CCTrade Trenčín,objednal som servis 16.8.2023 s cenovou ponukou
Fap repas PSA france - 884 eur
Tlakové potrubie Fap - 15,07 a 20,09
Objímka výfuku - 10,25 a 10,33
Aditívum do Fap - 148,62
Stabilizačná vzpera PSA - 43,18
Oprava spolu na 1252,04 EUR !!
Vozidlo prevzaté 18.8.2023 a ľahší o 1192,88 eur keďže mi dali zľavu aj na prácu aj na diely.
Otázka na ostatných ako ďalej ? Nechať to tak alebo ponaháňať štátne inštitúcie SOI a atď na zamlčanie podstatnej vady.