Regeneracia prebieha vacsinou, nie vsak vzdy, pri konstantnej rychlosti vo vyssich otackach. Cize napriklad jazda po dialnici alebo okreskach. Ovplyvnuje to ale viacej faktorov. Jednak interval regeneracie a styl jazdy. Pokial sa prekracuje interval, regeneracia moze prebiehat aj pocas nie priam idealnej jazde, teda napr. v meste a pod.
Regeneracia sa da v podstate odsledovat celkom viditelnym znizenim vykonu auta. Asi podobne ako ked sa zapne klima.
Regeneracia prebieha, ako som napisal, v pravidelnych intervaloch, ktore sa skracuju vzhladom na vek FAP filtru, teda jeho zanesenie. Co sa tyka vypinania motora, je to take diskutabilne, pretoze horko-tazko si vsimnes, ze prave teraz mi regeneruje FAP ked som na parkovisku a chcem vypnut motor. Je to citelne pri stalej jazde, kedy autu poklesne vykon a musis trosku viac pritlacit na pedal (naozaj lent rosku). Ak vypnes motor pocas regeneracie, uprimne neviem co sa stane, ale nic strasne to urcite nebude. Sudruhovia s tym museli ratat.