Z mojho pohladu .. ci automat alebo manual tak vzdy zastavit auto, dat neutral, pustit brzdu a auto nechat, pokial sa da, na takom mieste kde nezabrzdene stoji. Nasledne dat rychlost alebo P. V pripade automatu este rucnu brzdu. Ak mas manual a nechas len rychlost, auto sa nema moznost pohnut, ale keby nim niekto z nejakeho dovodu musel pohnut, tak to dokaze skrz prevodovku bez problemov pohnut. S automatom je ten problem, ze ked das P a bude chciet niekto auto pohnut tak zlomi brzdu v prevodovke. Preto casto uvazujem a ak parkujem na chodniku alebo podobnych miestach tak necham zaradeny radsej neutral a rucnu brzdu. Nerad by som v pripade, ze do zadku auta niekto nabura alebo niekto autom posunie robil opravu prevodovky. Taktiez, jeden clovek ma stale presviedcal, ze pri automate netreba davat rucnu brzdu. Co je samozrejme hlupost, sice kolesa su zaistene, ale akonahle je auto v kopci alebo sa posunie, tlak na brzdu v prevodovke opat je enormny a moze dojst k jej zlomeniu. Chytal som nervy ked mi takto nechal auto a ja som nemohol vyradit z Pcka a cakal som kedy sa ta brzda zlomi. Taky bonus je vyuzivat samotne kolesa na zabrzdenie. Ak stojis v kopci pri chodniku, vytocit kolesa tak, aby sa zapreli o chodnik a auto tak bolo zabrzdene nimi.