Autor Téma: RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure  (Prečítané 28759 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline patriX77

  • Registrovaný užívateľ
  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 9
Re:RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure
« Odpoveď #60 kedy: 26.04.2022 - 16:58:40 »
Vobec nemam pocit ze 5008 1.6 pure podtaca, to robi co mam druhe 508 2.2. Myslim ze 5008 to ma lepsie doladene a tym ze to je 8kvalt, tak super to kazdi.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Offline RTG

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 393
Re:RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure
« Odpoveď #61 kedy: 18.05.2022 - 09:59:11 »
Davam update ohladom volantu - ako pisal robozv, v ramci optiway sa nevztahuje zaruka na obkladove materialy, takze mi to neuznaju. Zamrzi, ale ked sa mi bude chciet dam ho precalunit.
Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 133kW link: https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,4532.0.html
Ex: Peugeot 308SW 1.2 Puretech EAT6 96kW link: https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,3453.0.html

Offline RTG

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 393
Re:RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure
« Odpoveď #62 kedy: 26.11.2024 - 17:55:32 »
Pozeram, ze som som viac ako 2 roky neprispel. Tak nejaky update:
Auto stale jazdi, maximalna spokojnost, ma najazdenych 70 000 a podla aktualnej ponuky si ho budem musiet asi hyckat, lebo fakt netusim co by som kupil teraz, keby som ho z nejakych dovodov musel menit. A podla aktualneho smeru stellantisu to vyzera aj na uplne posledny peugeot co som si kupil.

Na aute sa na zaruku 2 roky dozadu riesilo prave predne lozisko a uhnity cap riadenia na lavej prednej strane - vymenene v ramci zaruky, odvtedy klud. Zvysok uz len bezny servis podla knizky, nic navyse. Auto absolvovalo 5/2023 prvu STK, ktoru na prvykrat nespravilo :D Problem nebol technicky ani emisny, to zvladlo na vybornu. Dovod preco nepreslo bol, ze francuzsky mukel vo fabrike mi nalepil stitok s VIN cislom z ineho auta. Takze sa musel objednat novy stitok, nalepit a absolvovat nanovo STK - toto inak vyriesil predajca aj s opakovanou STK, takze z mojej strany bez starosti.

10/2022  pri 42 000 som prezuval nove Hankook Kinergy 4S. Predtym boli z vyroby Continental crosscontact LX2.
11/2024 pri 70 000 (aktualne dnes) som prezuval nove Pirelli Cinturato Allseasons SF3 - mam celkom velke ocakavania.

Kratke zhrnutie ohladom celorociek a skusenosti za poslednych takmer 6 rokov.
Conti crosscontact vydrzal 42k km. Dezen relativne fajn ked sli prec, ale tretiu zimu som uz pri snehovej kalamite 12/2021 prechodom cez horsky priechod, ktory este zablokovali kamiony citil, ze to uz nie je dobre. Leto som ich nechal dojazdit a na zimu som daval hankooky. Subjektivne by som povedal, ze conti mal dobru zmes na zaciatku a ako som sa predral dezenom hlbsie, tak sa tieto dobre vlastnosti stracali. Ked sli prec, mali zostatkovy dezen este cca 5mm. Preto podozrievam nejaku multizmes aby mali trvacnost.
Hankooky najazdili slabych 28 000 km. Takze ich hodnotim skor priemerne. Vlastnosti od zaciatku boli fajn a povedal by som, ze mierne lepsie ako conti. Tieto vlastnosti si udrzali prakticky az do konca a dovod vymeny je skrz dezen - zozrali sa pomerne rychlo. Zjazdene boli uz pod hranicu 3mm a v poslednych tyzdnoch som na mokrej vozovke citil, ze to uz nieje taka istota ako byvali. Aktualne obute cinturato SF3 a mam velke ocakavania, lebo podla testov dopadli az vynikajuco. Zatial som najazdil len par desiatok km, ale aj za mokra tam, kde uz hankooky boli neiste, tak som siel ako po kolajniciach. Moze to byt len ten dojem z prechodu zjazdenych pneu na nove, ale cak ukaze, zatial ich nehodnotim.

Zhrnutie:
conti malo lepsi najazd a trvacnost avsak stratili casom svoje dobre vlastnosti a bolo nutne ich vymenit
Hankook si drzal vlastnosti az do konca, akurat sa zodrali dost rychlo.
Pireli - zatial otaznik.

Co auto v blizkej dobe caka - 5/2025 druha STK a EK. Bude treba vymenit brzdove kotuce aj s dostickami a urcite budem predlzovat znovu zaruku.
Volant som stale precalunit nedal, je zosuchany ale neriesim to. Skor ma stve, ze som si nejakym nedopatrenim zaskrabol vodicove sedadlo (fakt netusim cim, zips?) a budem musiet tu nemoznu kozenku dat dakomu urobit, nech sa to viac netrha.
Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 133kW link: https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,4532.0.html
Ex: Peugeot 308SW 1.2 Puretech EAT6 96kW link: https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,3453.0.html

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.205
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure
« Odpoveď #63 kedy: 28.11.2024 - 19:22:57 »
Auto stale jazdi, maximalna spokojnost, ma najazdenych 70 000 a podla aktualnej ponuky si ho budem musiet asi hyckat, lebo fakt netusim co by som kupil teraz, keby som ho z nejakych dovodov musel menit. A podla aktualneho smeru stellantisu to vyzera aj na uplne posledny peugeot co som si kupil...

Neboj, nie si sám. Poznám veľa zarytých peugeoťákov, čo by si už dnes nový Peugeot nekúpili...  :bandit

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.588
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:RTG Peugeot 5008 1.6 Puretech EAT8 Allure
« Odpoveď #64 kedy: 28.11.2024 - 21:39:01 »
Jeden taký sa na to už nemohol pozerať a po 18 rokoch značku opustil...  :D
MAZDA CX-3 Revolution Top 2.0 SkyActive-G 110kW/150k AWD AT6
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29