odpojenie baterky nič nerieši, správa sa to stále rovnako. Nedávno som to mal u autoelektrikára, pretože každý mechanik mi povedal že to je problém v elektroinštalácii, keďže výmena klapky nič neriešila. Na 2-3 dni, čiže cca 150 km pomôže vyčistenie klapky, preto ma napadlo, že tam môže byť problém s nejakým filtrom. Moc sa tomu nerozumiem, len referujem veci čo mi povedali servisáci, resp elektrikár. U elektrikára to prebiehalo asi takto: diagnostika mu ukázala chyba volnobežného ventilu. čiže kúpil ho, vymenil, auto síce držalo otáčky, ale len keď bol motor zohriaty. po naštartovaní ho drhlo na cca 500 otáčkach. Lenže po výmene ho zasa napojil na diagnostiku, a tá mu ukázala stále ten istý problém, volnobežný ventil. Preto ten kúpený odmontoval, vrátil tam ten moj starý, vyčistený, a šlo to tak isto ako s tým novým. čiže nič to neriešilo. Hovorí, že to bude zrejme riadiacou jednotkou, lenže nechce ju zasa kupovať, kým si nebude istý, vravel že sa pozrie v histórii opráv u nich v servise, či sa nestretli s podobným problémom.