Wau... tak ja som teda "tuningoval" všeličo na autách ale do airbagov by som sa teda neodvážil zasahovať.

1. Po prvé - Správne fungujúci airbag určite nemá rozbiť čelné sklo. Ak sa to stalo, išlo o kolíziu vo veľmi špecifickom uhle alebo poškodenie skla ešte pred nárazom (prasklina?).
2. Výrobca kalibruje airbagy podľa presných podmienok, vrátane časovania, tlaku a spôsobu nasadenia. Moderné airbagové systémy majú zložené algoritmy – nielen hmotnosť, ale aj pozíciu osoby, typ nárazu, zapnutie pásu, rýchlosť a ďalšie parametre.
Tvoj návrh nahrádza komplexné rozhodovanie jednoduchým áno/nie signálom, čo je už z princípu zle. Ak by sa napríklad počas nárazu vyskytol prechodný výpadok signálu zo sedačky (napr. sa spolujazdec nadvihne), relé by mohlo deaktivovať airbag v najhoršom možnom momente...

3. Ak často jazdíš sám a chceš deaktivovať airbag spolujazdca, nie je nič jednoduchšie ako použiť originálny vypínač. To je taký problém?!
