je to MUX, rozmer pneumatik je od vyroby stale ten isty 175/65/14 . Problem s palivomerom som pred casom vyriesil presadenim rucicky a od vtedy "spokojnost". Takato odchylka ma preve u MUXprevedeni prekvapila kedze som predpokladal ze udaje sa po zberniciach prenasju v digitalnej podobe, Este ten palivomer som chapal , na plavaku je nejaký potenciometer kde sa po rokoch mozu prejavit prechodove odpory a hodnota uhnut, ale rýchlost sa snima ako seria inpulzov ( frekvencia ) z prevodovky, Ak je spravna uvaha poruchy priamo v budikoch tak to moze byt strata kapacity nejakeho kondenzatora ktorý integruje impulzy a prevádza ich na napatie/prud ktore sa nasledne zobrazuje alebo blba kostra (prechodový odpor) ktorý sa pripocita do celkoveho odporu okruhu budikov a preto v obvode tecie nizsi prud a sposobí mensiu vychylku rucicky. Neexistuje niekde schema elektrického zapojenia budikov? Ako absolvent katedry radiotechniky a vyucený opravár televizorov som toho v zivote poopravoval kde co a toto nemoze byt predsa raketova veda. Ak to takto uhlo tak predpokladam iba iba problem v analogovej casti, co je riesitelne lebo este som nepocul ze by sa zmenila frekvencia krystalu ak by hodnota bola merana pomocou citaca alebo procesora. ale aj to sa da overit a opravit. Este skusim porovnat hodnoty z budikov a OBD konektora. Ked tam bude rozdiel tak je to cisto chyba prevodu budikov ak nie tak je to chyba prevodu palubneho PC. Ale urcite by som sa potesil priamo scheme budikov tam by som sa mohol po dlhsej dobe vyblnut.