opäť mi to budete mať za zlé, ale, NEDÁ MI!
tuná na fóre sú dve antagonické skupiny/zástancovia "originál" a "garážnikov", slogan "diagnostika odhalí všetko", nik nevie všetko, ...
lenže - ten, ku ktorému chodím, si za svoj profesný život prešiel firemné, značkové i superznačkové servisy a dnes nemá problém so samovzdelávaním. v tom ja vidím sk (a okolia) problém - dnešné výrobky obsahujú toľko kurvítok a sú tak užívateľsky NEPRIATEĽSKÉ, že sa v nich nik nechce vŕtať. trabiho pred 50+ rokmi a neskôr w353w som do servisu dal iba keď mi ich nabúrali. dnes všetko prekryjú deklom, aby tam nik nevŕtal, iba ONI. lenže chybou je, že sa NECHCÚ vzdelávať. neviete si predstaviť, koľko bludov majú uzatvorených v hlavách. toto netreba, toto je zbytočné, toto iba zavadzia, toto je nemožné (stále píšem VŠEOBECNE, nie o autoservisoch).
a teraz si predstavte, že príde čas, keď skutočne začnú vyrábať VO VEĽKOM (nie ako výkupné) autá s pokročilými funkciami. a niekde sa preklepnete a bude zle. auto POVIE že ak nefunguje "ochrana chodcov", rýchlosť bude DO 45/hod a IBA do najbližšieho servisu. alebo ak rozpojíte konektor snímania zaťaženia sedačky (či niekto sedí a či je pripásaný) musíte na diagnostiku a vymazanie chyby!
ako sa s tým vyrovnajú chlapci ktorá v učilišti nedávali pozor a učiť sa im nechce?
a ako sa s tým vyrovnajú automobilky, ktoré nezarábajú na predaji, ale na tom, že vás prinútia pravidelne chodiť do servisu. a zákazník sa im do servisu nepohrnie.
@sir.Oliver - pri prehliadke (70+) som sa napriamo spýtal lekára či sa mi oplatí/dožijem 80+, chcem nové auto. zamyslel sa a odpovedal, že zatiaľ sa o zdravie extra nemusím báť. a odporúčam manželstvo ako zabezpečenie milovanej osoby v prípade predčasného odchodu (realita).