no vidis... a sme doma... vo vseobecnosti to povazujem za amatersky pristup zo strany servisu, bez zakladnej kontroly mechanickych casti a konektivity...
dolezite je ze zakaznik zacvaka a kolko krat uplne zbytocne. ale nechcem krivdit, mozno to fakt skontrolovali a pomerali a nic nenasli, tak zrejme
mozno ani ty nic nenajdes, no ak najdes tak je jasne ze oni sa na to nepozreli minimalne tak ako ty a to je velka chyba.
kukni ci nieje zvnutra zaroseny, ak sa da nejako opatrne rozobrat ten plynovy pedal/snimac na nom, ak nie tak aspon pomeraj.
ja tipujem na chybovost medzi pedalom a RJ motora.
na plynovom pedale by si mal mat 6 kontaktov.
zapni klucik zapalovania a zmeraj medzi kostrou a kontaktom 6 ake je napatie. malo by mat 4,8 - 5,2V, to iste aj na koliku 3
na koliku 4 by mala byt kostra, cize namerat by si mal od 0-0,2 V, to iste aj na koliku 2 oproti kostre
teraz je potrebne zmerat ci vodic nieje poruseny medzi kolikom 1 a pinom na konektore/zastrcke riadiacej jednotky B G3. Musi byt menej ako 1 ohm
to iste musi byt medzi pinom 5 a B C2
pohlad na kablovy zvazok, cize zastrcky k riadiacej jednotke aby si sa vedel zorientovat.
ked sa pozries na riadiacu jednotku na konektory v polohe ako keby lezala na stole, tak B konektor je vpravo.
----------------------------------------------------
---- C A B ----
--------------------------------------------------------------