Narovinu - zrazy aj jeho účastníci potrebujú nový impulz. Aby to niekto nepochopil nesprávne - tým impulzom nemyslím výmenu vedenia. Prirovnal by som to k festivalom - ľudia na ne radi chodia preto, lebo každý ročník je iný z hľadiska obsadenia a nikomu nevadí, že sa koná na rovnakom mieste...
Možno so mnou nebudete súhlasiť, ale takýto zraz má byť o autách, o pohode, o udržiavaní a budovaní nových vzťahov, o ochote posúvať celé podujatie niekam ďalej, aby sa všetci po skončení zrazu už dopredu tešili na ďalší ročník... Sami si odpovedzte, či tieto atribúty boli splnené. Už som to naznačil vo svojom prvom hodnotení - treba dotiahnuť do klubu a na zrazy nových členov, ideálne by bolo, keby sa medzi nimi našli šikovní a iniciatívni jedinci, ktorí prídu s novými nápadmi a možnosťami. Bez tohto kroku sa stále bavíme o 10-15 ľudoch, okolo ktorých sa to celé bude točiť.
Ja vonkoncom nechcem len hejtovať (ak by to tak náhodou vyzeralo), len ponúkam pohľad niekoho, kto vôbec nie je v organizačnom výbore zaangažovaný a posledných 3 či 4 ročníkov sa zúčastnil v pozícií partnera, ktorý sa posledné roky stará o ceny do tomboly a celoročný support pre členov klubu. Nepamätám si, kto mi to spomenul, ale Dacia mala na zraze (vraj) 1800 ľudí. Ak by niekto namietal, tak uznávam, že organizačne to má pod palcom importér a súčasťou podujatia je napríklad aj krátke vystúpenie nejakých umelcov (nepodstatné, OZ si to nemôže dovoliť). Chcel som len poukázať na to, že ľudia o takéto podujatia záujem majú, preto by som asi volil trochu inú schému zrazu, ako prezentovať pivo a kofolu ako hlavný benefit. Keď sme už pri tej Dacii, zraz trvá od 10:00 do 18:00 v rámci jednej soboty - keď som takúto myšlienku odprezentoval v Pružine, dostal som odpoveď "A myslíš, že by Michalovčania prišli? Veď sa im to neoplatí..." No, ja to poviem takto - na všelijaké chujoviny človek minie 100 EUR. Ak by Michalovčania mali dôvod prísť, tak prídu aj keby to bolo v BA. Apropo, koľko bolo tých Michalovčanov?
Nie som a za súčasného stavu ani nechcem byť súčasťou OZ, avšak rád pridám ruku k dielu (ak budem vidieť, že to má zmysel), rád poradím a rád odprezentujem, ako sa veci u marketingových partnerov majú...