Ahojte, mám takýto problém. už dlhšiu dobu ma otravoval kovovo-vŕzgajúci zvuk po stlačení spojkového pedálu vychádzajúci z motorového priestoru. Zistil som, že to ide priamo od spojky, konkrétne od vidlicky spojky. Googlenie ma v tom len utvrdilo, je to celkom bežná "závada" mnohých áut resp. značiek. Riešenie spočívalo v namazaní miesta, kde sa dotýka vidlička spojky kovového čapu. Tak som demontoval spojkový valec aj manžetu vidlice a pomocou striekačky a dlhšieho tenkého "sosáku" som sa snažil na spomínané miesto natlačiť čo najviac vazelíny. Vidlicu som čo najviac odsunul od toho čapu, aby vznikla medzera, kde som vopchal sosák striekačky. Dal som vazelínu do vyšších teplôt a s vyššou mechanickou odolnosťou (Unirex N3). Všetko som zložil a po odskúšaní pazvuk zmizol.
Aspoň som si to myslel, lebo po krátkom čase sa vrátil späť. Konkrétne to vŕzga vždy po zahriatí, resp. po jazde autom. Keď auto stojí resp. je motor studený, tak to ani po viacnásobnom stlačení pedálu nevŕzga, ale akonáhle sa autom jazdí, tak to vŕzga hádam ešte horšie ako predtým. Kontroloval som, či sa to mazivo nejako teplom nevyplavilo, ale kontaktné miesto (vidlica-čap) vyzerá byť naoko aj na dotyk stále mastná. Je pravda, že sa nedostanem úplne na ten čap, ale tej vazelíny som tam natlačil skutočne dosť a keď som po aplikácii zatlačil vidličku na pôvodné miesto, tak spod dosadacieho lôžka jej dosť vytlačilo. T.j. určite sa dostala tam, kam aj mala.
Viete poradiť v čom by mohol byť problém? Prečo to robí len za "horúca" a za studena je ticho. Tiež to robí len v určitej polohe tej vidličky. Viac viď video.
Dík