Tak toto je môj príspevok ešte z českého fóra :
V original manualy pre vymenu radiatora kurena je popisany postup kde je treba vybrat celu prisrojovu dosku. Ja som toto leto riesil ten isty problem ale tiekol mi aj radiator.
Ja som odcerpal chladiacu kvapalinu z vyrovnavacej nadrzky starym motorcekom na ostrekovac, odpojil hadice v motorovom priestore, odasl zvysok kvapaliny v radiatore kurenia, (aby mi nevytiekol do kabiny po odpojeni trubky ) a demontoval plech co tesni prechod trubiek kurenia do kabiny.Pod volantom demotoval kryt kurenia a po odskutkovani odpojil trubky, kedze je demontovana prechodka k motoru ide ich potlacit smerom dopredu. Potom uz len vymenit O kruzky ( priemer asi 25 na 2,5mm ) ja som pridal este trocha silikonu a pri montazi trubky k radiatoru pritiahol 3 skrukami ( v plaste je na to miesto iba potrebujes speci stvorcove matice, ja som si ich vyrobil doma ). Bez demontaze pristrojovej dosky ide vybrat aj radiator kurenia iba musis zhodit kryt poistiek a kablov pod volantom a povolit skrutky co drzia palubovku v spodnej casti a potom potiahnut plast k sebe ( dobrých 10-15 cm) a vysunut radiator. ja som to robil v lete plast sa pekne prehol ale teraz v zime si musis dat pozor aby si ho nezlomil, asi mierne nahriat fenom. Poskladat opacnym postupom.
No ja si to zopakujem zas. Dnes som našiel na podlahe mláčku sladkastej chuti. Budem postupovat tak ze trubkou v motorovom priestore prepojim kratky okruh a demontujem radiator kurenia. Pokusim sa o tlakovu skusku radiatora a pripadne kupim novy, nove tesnenia a potom poskladam. Už sa tešim na par dni bez kurenia. Keď to bude rozobrate tak pojde aj novy termostat a chladiaca kvapalina,,,,