Autor Téma: Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.  (Prečítané 36753 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #15 kedy: 24.07.2016 - 18:49:39 »
... aby som sa náhodou nedotkol niekoho - horeuvedené neplatí pre všetkých mechanikov...  :angel
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #16 kedy: 24.07.2016 - 20:23:44 »
nedá mi. autorizák kupuje olej v sudoch, fajn Ok, dôverujem mu, ale otázka je prečo, olej v sudoch predáva autorizák 4-5x drachšie, ako de, v malom spotrebiteľskom balení?. Neaká logika?. Natíska sa jediná odpoveĎ . ......
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #17 kedy: 24.07.2016 - 20:55:14 »
pacho, máš správu...
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline ondrutov

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 14
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #18 kedy: 25.07.2016 - 14:29:07 »
No dobre priatelia. Dosť. Nič rozumné som sa nedozvedel. Na každý argument existuje protiargument. Legiku nepáči sa ti choď inam neberiem. Vzťahy sa musia zmeniť. Tak ako som napísal, ja platím, chcem aj službu. Nemáte pravdu ani s časovými normami....dosť. Nadobudol som dojem, že podaktorí prispievatelia ani nečítali, alebo nepochopili môj úvodný príspevok. Vzdiali sme sa od témy.
« Posledná zmena: 25.07.2016 - 14:34:14 od ondrutov »

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.161
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #19 kedy: 25.07.2016 - 15:31:19 »
Ja napríklad vôbec nechápem, čo chceš vlastne aby ti ľudia napísali. Nikto z predmetného servisu tu nie je (teda myslím), takže ti nič relevantné k tomu povedať nevie.
Ak si nespokojný, tak sa sťažuj. To si splnil, tak teraz čakaj na výsledok. Medzitým by som na tvojom mieste zmenil servis a možno naozaj prídeš na to, že je to len o luďoch...

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #20 kedy: 25.07.2016 - 15:35:32 »
... a ako majú užívatelia fóra ovplyvniť zlé skúsenosti s jedným servisným strediskom?

Diskusia je zložená z argumentov a protiargumentov. Práve preto ide o diskusiu - monológy bez možnosti diskusie tu už boli a nebolo to dobre...  :D Evidentne tu nikto nemá podobné skúsenosti, tak asi by som neočakával, že sa niekto pridá do opozície len tak...
« Posledná zmena: 25.07.2016 - 15:40:21 od Modzillo »
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #21 kedy: 25.07.2016 - 16:18:28 »
...Evidentne tu nikto nemá podobné skúsenosti, tak asi by som neočakával, že sa niekto pridá do opozície len tak...

ja zle skusenosti s ofiko PGT servisom mam, ale pisat o nich z principu nebudem a ani nechcem.
to len aby bolo jasno ze neni vsetko idealne. par ludi moj pribeh pozna.
preto som sa ani zarucneho servisu nasledne nezucastnoval. spolahol som sa na to ze je to dobre auto, a dufajuc ze sa nic
pocas zaruky nestane, no aj keby tak si to poriesim sam. ale nastastie doteraz nic, jazdime v pohodicke.

mojou chybou bolo ze som si dovod navstevy servisu necekol najprv na internete a mohol som zistit
odpoved skor ako som tam isiel. nechybalo vela a doslo by odstupeniu od kupnej zmluvy.
nakoniec som si to diagnostikoval sam, servis potvrdil nakoniec (neoficialne) moju teoriu.
preto sa spolieham radsej na seba.

ale kto to mohol tusit vsak...

ja tiez nedoverujem.
« Posledná zmena: 25.07.2016 - 16:25:19 od Marcel00 »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #22 kedy: 25.07.2016 - 19:30:04 »
Kto vraví, že je všetko ideálne?!

Snažím sa poukázať na to, že každá minca má dve strany, resp. pravda býva väčšinou uprostred.

Viete si predstaviť, čo všetko zažívajú deň čo deň prijímací technici? Napríklad dnes prišiel pán s obutým kolesom na disku a dožadoval sa opravy defektu, keďže to koleso bolo na aute, ktorému sme dopĺňali v piatok klímu. Pán prišiel domov a našiel si defekt. Vinník? Jednoznačne FINAL-CD! A verte mi, že na takéto situácie nie je školený nikto.

Marcel, od teba by som ako od posledného čakal reakciu typu "mal som zlú skúsenosť, ale nepoviem, akú"... Každý predsa máme aj také aj také skúsenosti, ale ty máš tú výhodu, že sa týmto veciam rozumieš viac ako vyškolení technici. Vieš to preto, lebo je to tvoj koníček, lebo to chceš vedieť a vidíš za tým pomoc iným. Ono, ja sa nečudujem, že máš nedobré skúsenosti, pretože teba len tak "neodfajčia" nejakou debilnou výhovorkou. Nie že by to bola bežná prax, ale narazili na rozhľadeného zákazníka. Neviem, o čo išlo...
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #23 kedy: 25.07.2016 - 21:46:24 »
Bolo to myslene v dobrom. Nechcem robit nikomu zle. Ked budeme spolu tak porozpravame ;)
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline ondrutov

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 14
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #24 kedy: 26.07.2016 - 09:06:50 »
Majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov sem jednoznačne prispievajú, čo je vidieť na reakciách (final - CD). Ale na tom nezáleží. Mojím hlavným problémom je, že som odovzdal auto do autorizovaného servisu ak funkčné na výmenu oleja. Odovzdali mi ho s umelo vyrobenou poruchou v mylnej domnienke, že auto je už po záruke (viď. Môj úvodný príspevok). Však sa blbec vráti a bude biznis. Diskutér OČKO. Za moje peniaze servisní technik nejde na kávu. A za čie? Práve za moje!
Moje skúsenosti nie sú iba z jedného servisu. Jedna lastovička leto nerobí. Písal som aj o skúsenostiach z iných autorizovaných servisu a inej značky. Veď ma nehaňte. Závada bola trhanie motora po odchode zo servisu! Čo viac mám napísať. Má, mal niekto podobný problém s motorom 1,6 HDi? To je podstata môjho problému. Alebo som nespokojný zákazník = blbec? Servis vymením, to je samozrejmé aj som sa sťažoval. Čakám.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #25 kedy: 26.07.2016 - 09:22:44 »
A znovu sa vyjadrí aj bežný smrteľník, ktorý je zamestnaný u najväčšieho dealera v SR:

Neverím, že by servis zámerne nastražil závadu. Predpokladám, že v rámci zásahu nahrali nový softvér (možno zvolávacia akcia, na ktorú nestihli odoslať listovú pozvánku - v tom prípade by bolo pochybenie v tom, že o tom neinformovali), ktorý nebol odladený. A keď sa nespokojný zákazník vrátil, tak už bol dostupný ďalší (cháp novší/vylepšený) softvér, ktorý trhanie odstránil. Toto mi príde ako najpravdepodobnejší scenár, ale nevravím, že to takto naozaj bolo... Neviem si totiž predstaviť, ako by niekto v dealerstve vstupoval do softvéru a nahrával tam nejaké chyby...

Nikto z nás nepracuje v BV AUTO ani nebol prítomný pri preberaní vozidla prijímacím technikom, ani nesledoval, čo robí mechanik. Preto si viacerí držíme odstup a nadhľad...
« Posledná zmena: 26.07.2016 - 10:03:28 od Modzillo »
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.161
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #26 kedy: 26.07.2016 - 09:57:26 »
Software sa predsa nahráva priamo cez server PSA. Je tam o tom záznam. Neverím, že by si toto niekto zobral na triko...  :bandit
A prečo sa hráme na "slovíčka". Ak si stojíž za tým, že si bol podvedený, tak daj názov servisu a my im dáme možnosť sa k tomu vyjadriť.



PS: Modzillo, ty si majiteľ Final-u?  :D

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #27 kedy: 26.07.2016 - 10:17:28 »
... nová doba, bratmmm. A teď si vás kúpim šecky...  :D

Ide o BV AUTO Topoľčany, rodinná firma a jeden z novších dealerov v sieti...

Apropo, celkom by bodlo VIN vozidla...
« Posledná zmena: 26.07.2016 - 10:49:16 od Modzillo »
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Falco

  • Hosť
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #28 kedy: 26.07.2016 - 11:22:52 »
Dovolim si aj ja prispiet do temy .. aj ked uprimne sa mi ani nechce ..

Z mojho pohladu autorizovane servisy trpia nedostatkom kvalitnych mechanikov, resp. mechanikov so skusenostami. Kazdy starsi skuseny mechanik si doma v garazi spravi servis a zacne zarabat sam na seba, pretoze na jazdenych autach bez zaruky lahsie zarobi a stretava sa s opravami a zavadami lahko odstranitelnymi, pripadne dobre zaplatenymi. Preto v tychto servisoch ostavaju bud mladsi ludia bez praxe alebo starsi, ktori o pracu nemaju moc zaujem. To je moj nazor.

Druha vec je, ze autorizovany servis musi mat bez podmienok vyssie ceny. Uz len z toho dovodu, ze dava zaruku na svoju pracu. Plati poistenie a ine zalezitosti. Zivy priklad toho ako moze clovek dopadnut je ked sme kedysi mali 307SW a robil mi jeden chalan, ktory sa venuje motosportu, u seba v servise (ktory normalne prevadzkoval ako servis) tesnenie pod hlavou. Kto pozna 307 vie ako hlboko zasahuje celne sklo do motoroveho priestoru. Pri oprave narazili ci uz hlavou motora alebo nejakym nastrojom do spodneho rohu skla a to prasklo. Pri preberani auta zacali vyhovarania, ze auto bolo s takym sklom uz do servisu dane, co samozrejme pravda nebola. Jasne a zretelne bolo vidiet kus odstiepeneho skla z jeho spodnej casti a prasklinu tahajucu sa odspodu az po vrch skla. Servis nemal poistenie, nove sklo bola otazka 700eur, ktore nebol ochotny samozrejme zaplatit a ja som ani nebol ochotny to pytat, pretoze to bola 2x cena opravy tesnenia pod hlavou. Riesili sme, aby si spravil poistku a len sa to natahovalo a natahovalo az som nakoniec musel celne sklo menit za vlastne peniaze. Takze vymena tesnenia ma stala 1100eur a kopec starosti. A teraz si vezmi, ze sa toto stane v autorizovanom servise. Okamzite by sa sklo dalo vymenit na ich naklady na ich poistku. Defakto by som ja o nic neprisiel a ani oni. Chyby sa stavaju. Ale vysud peniaze od garazmajstra aj ked mas oficialny posudok od servisu kde sklo menili s tym, ze doslo k poskodeniu od narazu z motoroveho priestoru. Presne pre toto aj ja nerad robim niekomu druhemu auto. Ja nemam na to, aby som pokryl naklady ak sa nieco nahodou stane.

Tretia vec. Dost zalezi od toho ake auto das do autorizovaneho servisu a ake mas Ty o tom povedomie. Kedze sa bavime o novom aute v zaruke tak je samozrejme ocakavatelne, ze sa do toho vyznaju. Ak uz ale riesime starsie auto, ktorych je pomenej a nestretavaju sa s nim, pripadne ho ziadny mechanik ani raz nevidel, tak bude len casto tapat a chybu nikdy nenajde. Ked si predstavim, ze by som ja mal teraz v peugeot mesiac rozobrane auto a hladali problem preco mi klepe variabilne casovanie na jednej vacke, tak by vymenili diely za 2000eur a odstranili tym problem. Pri tom cela chyba je zarucene nejak jednoducho a lacno opravitelna, ale zaberie vela casu na jej hladanie a testovanie. A toto im nikto nezaplati ani keby na to mali chut a vedomosti.

Surhn: ak Ti spravili nejaky problem, urcite to nebolo zamerne, skor bud nedopatrenim alebo prehnanou iniciativou, o ktorej Ta neinformovali, pretoze necakali ziadny problem a teda to nepovazovali za potrebne. Nasledne problem, ktory vznikol odstranili a opat jazdis bez problemov. Chyby sa stavaju. Nie je preto dovod zanevriet na kohokolvek. Ludia robia chyby, ci uz v praci alebo v osobnom zivote.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #29 kedy: 26.07.2016 - 11:53:18 »
Amen  :clap :clap :clap
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29