No pripojim sa trocha . Prave som sa vratil z chorvátska, takže môžem priamo porovnávať, čo sa týka služieb všeobecne. Na slovensku keď pride zákaznik, tak prišiel ďaľší problém, ďalšia robota. V zahraničí, sa zasa dívajú na zákazníka, ako na niekoho, čo mi doniesol prácu a peniaze, aj tak sa k nemu správa. Tuna celkom nechápem prístup k záručným opravám. Predpokladám, že záruku importér prepláca servisu, tak celkom nechápem prístup servisu, že sa tak bránia ich opravám.?. dva príklady (Peugeot PP). Spojka mi mierne pri uvolňovaní zadrhne asi 2/3 . Keď je horúco, stalo sa mi, že dokonca ostala v tej polohe visieť, pokiaľ sa nerozbehala. Pri reklácii, nič nezistili (tiež nepochopím, že autorizovaný servis nedokáže identifikovať problém) trochu ju kdesi , že vraj premazali, s poznámočkou, že spojka nespadá pod predĺženú záruku. Na otázku, že sa nejedná o spoju, ale o jej ovládanie, som nedostal odpoveĎ len pokývanie plecami. Druhý problém čo nastal, je otváranie dverí pomocou BT, ktoré mi prestalo fungovať. Syn mal cestu okolo servisu, tak sa tam zastavil. odpoveď, kľúč je v koženom púzdre, a preto to nefunguje. Bohu žiaľ, už nikoho nenepadlo vybrať kľúč z púzdra a tak to vyskúšať. Ani na náhradny kľúč to nefunguje. Takže servis sa elegantne zbavil "dotieravého " zákazníka, a ja mám problém, musím isť ešte raz do servisu. Okrem zbytočných 130km, mám problé, kedy?? zasa brať dovolenku?. .... Modzilo, neber to prosím Ťa ako kritiku, na Teba, ale skôr všeobecne?. Je jasné, že v servise pracujú ľudia, ktorý majú svoje problémi, niekedy sa zle vyspí...... , al určite nie je riešenie, chodiť po servise od dverí k dverám, a sťažovať sa od vedúceho až po konateľa, o čom je potom taký servis. Podľa mňa by to malo fungovať, tak, keĎ sa zákazník nezhodne so servisákom, tak ten by mal potom hľadat riešenie u svojích nadriadených, tak aby zákazník odišiel spokojný, a ten sa určite vráti, a zasa donesie len robotu pre servis. Ono sa dá sťažovať, aj importérovy, ako aj výrobcovy vo Francúzsku (podobný kolotoč som zažil ešte 207-čkou, a trvalo to pol roka, pokiaľ som dostal späť svoje peniaze, a pritom sa jednalo o cca 40€, ale som si povedal, že sa nedám. Servis zrejme povedal, "veď ho to prejde", fakt nechápen, či tých 40€ stálo tomu servisu za to, čo sa mohlo dojednať hneď, a na slušnej úrovni. )
ešte využijem priestor, má niekto skúsenosti s popisovaným problémom so spojkoU ?. (jedná sa o 1,6HDi 85kW S#S) a s funkciou otváranie dverí BT?: ak ano poprosím o rady.
Ospravedlňujem sa zadávateľový, že som sa "vkradol" do jeho témy, ale ndalo mi to.