Autor Téma: Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.  (Prečítané 36827 krát)

0 užívateľov a 2 Hostí prehliada túto tému.

Offline ondrutov

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 14
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #30 kedy: 27.07.2016 - 08:48:50 »
Falko. Bod jedna. Súhlasím. Mladí a neznalí mechanici bez záujmu o prácu a skúsenosti. Ja som v úvode písal aj skúsenosti z iných servisov a inej značky. Mechanici sa menili až príliš často. Úmyselná závada na aute by ma ani len nenapadla. Podozrenie som nadobudol pri riešení problému či auto je alebo nie je v záruke. Vrátiť sa do servisu, kde bol nedostatok odstránený možno za 25 minút je síce pekné ale, mňa to stojí čas a nie je to práve príjemné.
Z vyššou cenou v autorizovanom servise nemám problém.. Viem to pochopiť. Uvidíme. Ale ako som už písal, auto bez môjho dozoru už z ruky nedám. A nespochybňoval by som vedomosti zákazníka. Viem otestovať olej, som chemik a nie som na tom zle ani s vedomosťami o softe. Neverím, že by PSA pustilo neodladený software. Na aute bol pretočený úmyselne. Po mojom návrate bol vrátený na pôvodnú verziu. Písal som, boli zmenené moje užívateľské nastavenia. Naozaj stačilo informovať zákazníka.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #31 kedy: 27.07.2016 - 08:54:34 »
... vrátiť softvér na nižšiu verziu je nemožné...
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.165
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #32 kedy: 27.07.2016 - 09:03:49 »
Aké užívateľské nastavenia? Nastavenie rádia, navigácie a podobne? To vážne riešiš?!  :o
Samozrejme, že ak technik uzná za vhodné reset RJ alebo reset Infotaiment systému, tak ho spraví.

"Neodladený" software sa samozrejme raz za čas von dostane aj priamo z automobilky.
 A nemusí to byť len PSA. Viem o viacerých zvolávačkách aj iných automobiliek práve kvôli software.

Tak ako Modzillo píše. Oficiálnou cestou nie je možné nahrať do auta staršiu verziu software ako je v aute.

Offline Juve

  • ID: 012
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 651
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #33 kedy: 27.07.2016 - 10:00:11 »
Naozaj stačilo informovať zákazníka.

V tejto veci súhlasím s ondrutovom a tu je asi aj celý problém... Tiež si myslím,že  zákazník by mal byť informovaný čo sa robilo s jeho autom. Zmena verzie softwéru , reset riadiacej jednotky a iné podstatné zásahy alebo opravy či už v rámci záruky bezplatne alebo mimo záruky za úhradu by mali byť konzultované zo zákazníkom, alebo by mal byť  nato upozornený minimálne pri odovzdávaní vozidla zo servisu. To či už zákazník je technicky zdatný a pochopí čo mu bolo oznámené alebo ponechá kompetencie plne na servis je druhá vec.

Myslím ,že v tomto  prípade sa pravdepodobne jedná o neprofesionálny prístup zo strany servisu ,pretože ja pri svojich skúsenostiach so servisovaním služobných áut v autorizovaných servisoch nemám s týmto žiadnu negatívnu skúsenosť. Vždy mi bolo podrobne popísané aké zásahy sa na aute robili alebo ich vopred konzultovali telefonicky. A keď sa mi náhodou niečo nezdalo tak som sa vypytoval.

OT: Ondrutov ,ako nový člen daj aj nejaký pozitívny príspevok do tohto nášho spoločného fóra...napr.nám predstav svoje auto ...vieš aby sme nemali depresie :D :D
Peugeot 508 SW RXH 2,0 BlueHDi 133kw r.v 2016
Peugeot 508 SW Allure 2,0 HDi 120kw r.v 2013

Offline ondrutov

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 14
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #34 kedy: 27.07.2016 - 10:40:17 »
Zmena softu. Nie som sevisák. Auto malo závadu, trhal motor po prevzatí zo servisu. Po mojom návrate a o 25 minút závada bola odstránena. Vraj žiadna nebola a ja sa možno ako zákazník = blbec bavkám. (Iný servis inej značky. Podobná závada trhanie motora po odchode zo servisu. Navštívil som eutoelektrikára, ktorý zistil že bol vymenený agr ventil!). Dnes je všetko možné odsledovať na základe výrobného čísla.
To čo je pre mňa a pre každého neakceptovateľné je ohrozenie mojej bezpečnosti. Keď som potreboval obehnúť auto a viac pridať plyn auto mi nešlo do vyšších otáčok a začal trhať motor. Bol som rád, že som sa stihol zaradiť späť.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #35 kedy: 27.07.2016 - 11:04:19 »
niekto úmyselne vymenil dobrý EGR ventil za zlý, aby ohrozil bezpečnosť alebo celkovo mobilitu majiteľa auta? A príde na to no-name autoelektrikár podľa VIN...

Ale teraz už vážne, ja na rozprávkové bytosti neverím. Klubové fórum je tu na to, aby sa riešili a vyriešili problémy. Toto vlákno mi začína pripadať ako perpetuum mobile - keď sa vyrieši niečo, tak pridáme niečo iné...

Ja jednoducho neverím, že by akýkoľvek servis (akejkoľvek značky) úmyselne vymenil dobré diely za zlé alebo nahral chybný softvér. S profesionálnym prístupom môžu mať niektorí jedinci problém na úrovni komunikácie, ale NIKTO nechodí do práce preto, aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. Ak si to niekto myslí, pravdepodobne má jednoznačné dôkazy, a preto nevidím dôvod, prečo nebolo podané trestné oznámenie na servisné stredisko.
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline ondrutov

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 14
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #36 kedy: 27.07.2016 - 12:00:54 »
Modzilo:
Už tu motáte asi úmyselne piate cez deviate. Písal som skúsenosť z iného servisu a inej značky. Nechcite mi tvrdiť že sa nestáva aby si technik prilepšil výmenou dobrého za zlé. Nie je to iba moja skúsenosť. Autoelektrikár, áno zistil. Ale nie na základe  VIN? Kde to bolo napísané? Je vidieť, že ste tu sami odborníci majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov a ja sa hrám a vymýšľam si. "Áno som garážmajster". Srandujem.
Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Ahojte. Nie autorizovaným servisom a už vôbec nie final–CD. Skúste si prečítať aspoň recenzie na vás na svojej stránke. Česť práci súdruhovia. Za mňa všetko. Nepomohli ste mi. Problém bol trhanie motora. Čo to môže byť sa asi nedozviem.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #37 kedy: 27.07.2016 - 12:12:25 »
Pane, aký je rozdiel medzi výrobným číslom a VIN? Sám ste napísali, že dnes je možné z výrobného čísla zistiť čokoľvek.

Keďže je podľa Vás svet plný zlodejov, tak by ste to mal riešiť na úradoch, ktoré sú zodpovedné za vyšetrenie trestného činu poškodzovania cudzej veci resp. za krádež.

FINAL-CD nie je bez chyby a nikdy som to netvrdil. To, že nám niekto napíše na našu FB stránku recenziu, ktorá nepatrí nám ale importérovi alebo sa dotyčný odvoláva na niečo, čo sa logicky nemohlo stať, za to už my nemôžeme. Ale zmazať to tiež nevieme a ani nechceme, pretože by sa to otočilo proti nám a boli by sme obvinení z cenzúry. Radšej sa k tomu vyjadríme alebo kontaktujeme priamo zadávateľa recenzie... Verte mi, že my sme radi za každú konštruktívnu kritiku, ktorá má hlavu a pätu a seriózne sa ňou zaoberáme.

Neviem, o čo Vám ide, ale mám pocit, že máte problémy s každým živým tvorom na tejto planéte, ktorý si dovolí s Vami nesúhlasiť.
« Posledná zmena: 27.07.2016 - 12:18:45 od Modzillo »
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.165
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #38 kedy: 27.07.2016 - 12:38:27 »
Citácia
Už tu motáte asi úmyselne piate cez deviate. Písal som skúsenosť z iného servisu a inej značky.

Ehm. V prvom príspevku si písal o Peugeote a autorizovanom servise Peugeot... či? Akej inej značky?

Citácia
Nechcite mi tvrdiť že sa nestáva aby si technik prilepšil výmenou dobrého za zlé. Nie je to iba moja skúsenosť.

Neverím. Nikdy som takú skúsenosť nemal, resp. nepoznám nikoho komu by autorizák vymenil nový diel za starý.

Citácia
Autoelektrikár, áno zistil. Ale nie na základe  VIN? Kde to bolo napísané? Je vidieť, že ste tu sami odborníci majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov a ja sa hrám a vymýšľam si. "Áno som garážmajster". Srandujem.
Dúfam, že je to len sranda.

Citácia
Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Viď odpoveď nad vyššie...

Citácia
Ahojte. Nie autorizovaným servisom a už vôbec nie final–CD. Skúste si prečítať aspoň recenzie na vás na svojej stránke. Česť práci súdruhovia. Za mňa všetko. Nepomohli ste mi. Problém bol trhanie motora. Čo to môže byť sa asi nedozviem.
Nechápem. Ak to bol iný servis a iná značka, tak prečo "nie Final-CD"? To sa riadiš nejakými anonymnými alebo neoverenými recenziami na facebooku?




Naozaj začínam mať dojem, že toto celé je len cielená provokácia. Ak máš problém so servisom - rieš ho na úrovni (Právnikmi, súdnou cestou a podobne).
Ak následne budeš mať relevantný dôkaz o tvojich tvrdeniach, tak nám ho sem kľudne daj a ja sa ti verejne ospravedlním za to, že som bol neveriaci  Tomáš (Sorry Pipi  :D ).
Nikto z nás si tu neoverí ako to naozaj bolo a stále je to len "poviedka" jedného človeka bez vyjadrenia protistrany.

My sme klub priaznivcov značky a pohodová partia ľudí, ktorí riešia bežné problémy poväčšinou v rámci komunity a snažia sa medzi sebou vychádzať.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.730
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #39 kedy: 27.07.2016 - 14:35:21 »
...Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Ahojte....

K tomu len staré dobré "podľa seba súdim teba."

Inak tu nie je čo napísať, toto je fórum, nie právnická poradňa, myslím že Cinic to vyčerpal dostatočne :)
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Peter Morávek

  • ID: 083
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 438
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #40 kedy: 27.07.2016 - 15:56:25 »
Nechcem prilievať jednému, či druhému. Ja osobne poznám človeka a boly v tom viacerý zamestnanci, ktorý okrádali firmu a tým pádom aj zákazníka. Skutočne navyšovali závady a tým nové diely, ktoré si buď brali domov, alebo si volali pamarátov, alebo oslovovali overených stálych zákazníkov, na výhodnejsie, bezpapierove výmeny a účtovanie. A aby neostalo na ""KTO, KDE,....."" Nemenovaná firma v Dúbravke. Iná značka, ale to iba k tomu, že sa niečo take deje.
Peugeot 406, 1.8 16V, 81 kW, 3/1999, VIN: VF38BLFYE80035806 - trochu zoservisovať a ... ALE 200 IDE!!
Peugeot 407, 2.0 HDI, 100 kW, 11/2005, VIN: VF36DRHRH21249679- Po dlhom rozmýšlaní vrátené predajcovi

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #41 kedy: 27.07.2016 - 16:24:52 »
čo na toto napísať? ja fakt neviem...

V autobrandži pracujem 11 rokov, za celú dobu som mal milión stretnutí s kolegami z iných značiek, rukami mi prešlo cez 2000 nových áut a vyrobil som tisícky ponúk najrôznejším zákazníkom. Ani jeden jediný raz mi nikto z týchto ľudí nespomenul nič podobné. Ja si v podstate ani neviem predstaviť, ako by v praxi mohol takýto podvod fungovať...

No nič, asi som na zlej planéte...  :D
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #42 kedy: 27.07.2016 - 20:04:02 »
Modzillo to asi preto, lebo sa v servise nepohybujes tak ako prijimaci + dielenski technici. Oni su ina skupina ludi ako Vy co sa zaoberate "iba" predajom. Oni svoj piesocek vy tiez svoj. ;) vy hore, oni dole.
Peace...

Myslim si ze tato tema nikam nevedie. Je to donekonecna dokola to iste.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Modzillo

  • ID: 136 Navrátilec
  • Riadny člen
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 1.576
  • Lidé jsou různí, povětšinou hovada... (J. Švejk)
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #43 kedy: 27.07.2016 - 20:47:39 »
To až tak?  :o
OPEL Grandland GS Line 1.5 CDTI 96kW/130k EAT8
MAZDA 6 wagon Takumi Plus 2.5 SkyActive-G 143kW/194k AT6
SPECIALIZED Crave 29

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.001
Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
« Odpoveď #44 kedy: 27.07.2016 - 21:16:44 »
Ja iba pridám že keď som dávno pradávno nechával svoje auto v servise tak prijímací technik obchádzal auto a spisoval drobné poškodenia. Keď som vybral mobil a začal si auto detailne fotiť tak sa na mňa škaredo pozrel a opýtal "Čo to robíte?" ja s kľudom angličana odpovedal "To isté čo vy."
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...