Autor Téma: PEUGEOT 308 Racing Cup  (Prečítané 36491 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.202
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
PEUGEOT 308 Racing Cup
« kedy: 27.08.2015 - 07:58:09 »
Inžinieri Peugeot Sport boli zamerali svoju pozornosť na Peugeot 308 a ich know-how a odborné znalosti dali vzniknúť 308 GTi Peugeot SPORT, najradikálnejšiu modelu v rozsahu značky.
Neboli však uspokojený s týmto úspešným výsledku a oni sa rozhodli ísť ešte ďalej - do ultimátnej závodnej verziu vozidla.
A tento rok ich práca priviedla na závodú dráhu PEUGEOT 308 Racing Cup!

Viac informácií na oficiálnej stránke Peugeot Sport: http://www.peugeot-sport.com/en/peugeot ... bred-race/

[ IMAGE NOT SHOWN - GUESTS CANNOT VIEW ATTACHED IMAGES ] [/attachment]308RCUP.jpg[/attachment:16xjak5s]

[youtube:16xjak5s]http://www.youtube.com/watch?v=7m8w_H7hLo8[/youtube:16xjak5s]

Parametre:
Kód: [Vybrať]
Engine
Type: the 1.6-litre THP engine from the 308 GTi by PEUGEOT SPORT (turbocharger from the 208 T16)
Power: 308hp
Cubic capacity: 1,600cc
Maximum power: at least 308hp
Exhaust diameter: 70mm
Fuel tank: standard
Fuel injection: direct, high pressure
Transmission
Six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shifters
Chassis
Structure: body shell reinforced by multi-point welded FIA-standard roll cage
Body: specific front and rear bumpers and wings
Glazing: polycarbonate rear side windows and rear screen
Weight: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Front/rear weight split: 63% / 37%
Adjustable toe/camber/ride-height/rear wing angle/dampers (compression and re-bound)
Jack: three pneumatic hoists
Dimensions
Length: 4,288mm (not including WTCC-spec rear wing)
Width: 1,910mm
Wheelbase: 2,620mm
Specific front and rear bumpers and wings

Falco

  • Hosť
Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #1 kedy: 27.08.2015 - 08:50:04 »
pekne pekne :) ten 1.6 je celohlina? Sa cudujem, ze to alimunium tolko tlakov zvlada .. jeden by povedal, ze po 50 000km budu vyrazene sroby hlavy von aj s hlavou pri tych tlakoch.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.202
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #2 kedy: 27.08.2015 - 09:00:48 »
Asi v tých zliatinách trochu pokročili za tie roky. A má to kované črevá, takže ťažká pohoda. Po dvoch závodoch vymenia za nový a je...  :chuckle

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #3 kedy: 27.08.2015 - 09:10:21 »
Citácia: "Falco"
... jeden by povedal, ze po 50 000km budu vyrazene sroby hlavy von aj s hlavou pri tych tlakoch.
ver tomu ze ano, tam menia motor po kazdom 1~2 zavode ako tu kolega nadomnou pise  :chuckle
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Falco

  • Hosť
Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #4 kedy: 27.08.2015 - 09:28:09 »
No vsak ono je pekne ked je kovana vacka a neviem co .. liatinova kluka je samozrejmost, keby bola hlinikova tak je po prvej jazde ako DNA helix .. len stale ak je ten obal hlinikovy tak neviem neviem .. ja by som sa toho pomerne dost obaval. Ale tak snad to spravili dobre :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #5 kedy: 27.08.2015 - 12:09:26 »
im na zivotnosti nezalezi, staci ked to vydrzi par hodin :P
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline 306gti6

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 34
Re:PEUGEOT 308 Racing Cup
« Odpoveď #6 kedy: 14.01.2019 - 18:10:42 »
Nový Peugeot 308 TCR 1.6ka ma 350Ps a 420Nm davaju mu zivotnost 5000Km, to je uplne v pohode to je motor na 2roky takze ziadne ze motor na jeden pretek :D a uz ked tak kluka je kovana nie liatinova tak isto aj kovane piesty a ojnice..