ako sa hovori, kto maze ten jede...
kvalita paliva ma vplyv na zanasanie palivovej sustavy bordelom, pripadne zhorseny tah a kultivovanost chodu motora.
ak vyrobca uvadza predpisane minimalne oktanove cislo a toto sa do auta dostane, musi jazdit bez pochybnosti a zachvevov
prejavu chodu motora hladko a bezchybne.
oktanove cislo je viacmenej dodrzane vsade, neverim a ci vobec niekde nahodne namerali nedodrzanie oktanoveho cisla v
takej miere aby to malo citelny vplyv. a v ziadnom pripade to nema vplyv na vacky, alebo mazane sucasti motora.
je jasne ze nikto nema v umysle vyrobit zly motor ani to nikto nechce, su z toho iba problemy pre tu ci onu automobilku.
len som chcel poukazat ze netreba sa nechat unasat skvelymi testami a PR clankami, lebo vzdy az cas ukaze ci to bola spravna volba.
to sa tyka aj novodobeho PureTech-u. preto som vzdy skepticky a zdrzanlivy.
myslene v dobrom