Fuuu, nie som technik a riešil som to už pomerne dávno. Moje úryvky z pamäte sú však nasledovné:
- motor sa čistil jeden jediný raz sprejom
- mal som to "šťastie", že mi motor kľakol úplne a po 4 posunutých reťaziach, prasknutom turbe a neustálom padaní do núdzového režimu bolo rozhodnuté vymeniť kompletný motor ešte v rámci záruky
- s novým motorom som začal tak, ako som so starým skončil (čo sa týka údržby a prevádzky) = benzín výhradne len Shell V-Power Nitro+ 100, výmena oleja Total každých 10-12 000 km, zohriatie na voľnobeh až kým sa neustálili otáčky na čísle cca 900 a v žiadnom prípade som nikdy nejazdil na spotrebu.
- s novým motorom som najazdil cca 50 000 km bez toho, aby sa ozvala akákoľvek chybová hláška.
Ťažko teda povedať, či pomohlo niečo konkrétne z uvedeného alebo celý súbor pravidiel.
Ten motor je fantastický, ale iba ak poslúcha...