Autor Téma: (206) motor  (Prečítané 4340 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Anonymous

  • Hosť
(206) motor
« kedy: 20.01.2015 - 21:19:20 »
ahojte, dnes sa mi stala cestou do práce taká vec, že sa mi počas jazdy rozsvietila kontrolka motora, auto začalo strácať výkon, a zmenil sa samotný chod motora, začal trošku hučať a cítil som vibrácie motora. Myslím, že som išiel na 3 valce. Ešte sa mi to nestalo, ale cestou z práce bolo zasa všetko v poriadku. Sviečky to nemohli byť, lebo mám trojbodové. Buď trysky, čo pochybujem alebo cievka?
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline stanko.z

  • ID: 001
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 355
Re: (206) motor
« Odpoveď #1 kedy: 20.01.2015 - 22:24:03 »
pre lepsiu a rychlejsiu reakciu by si mal uviest o aky motor sa jedna  :mrk pripadne si to daj do podpisu
byť tebou urcite by som ako prve isiel na diagnostiku
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
==> <==

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re: (206) motor
« Odpoveď #2 kedy: 20.01.2015 - 23:10:09 »
pridam este ze okrem civky a kludne aj vadnej sviecky moze byt aj vaha vzduchu. otestovat sa to da aj manualne bez diag ktory valec nepali, alebo potom diag. ak si z ba, napis, pripadne viem pomoct...
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline pastorek

  • ID: 002
  • ----
  • Expert
  • *
  • Príspevkov: 1.209
Re: (206) motor
« Odpoveď #3 kedy: 20.01.2015 - 23:17:56 »
Základná informácia, okrem popisu prejavu poruchy, je vždy i o aký motor sa jedná lebo benzínových je v 206kách viac a príčiny môžu byť rôzne. Každopádne, ak sa rozsvietila kontrolka tak bude závada uložená v pamäti.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Anonymous

  • Hosť
Re: (206) motor
« Odpoveď #4 kedy: 21.01.2015 - 21:57:31 »
je to benzínová 1.4 8v 55kw. dnes mi to už nerobilo problémy, ale pre istotu sa na tom už pracuje. Najprv diagnostika, potom servis.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.205
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: (206) motor
« Odpoveď #5 kedy: 21.01.2015 - 22:00:09 »
Mal som rovnakú poruchu na rovnakom aute s tým istým motorom. Bola to vstrekovacia tryska, takže výmena za novú. Odvtedy netankujem na Šell...  :punch

Anonymous

  • Hosť
Re: (206) motor
« Odpoveď #6 kedy: 21.01.2015 - 22:02:40 »
no uvidíme, kde bude chyba. Možnosť to môže byť, lebo auto je chipnuté. na Shell netankujem ani ja.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.205
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: (206) motor
« Odpoveď #7 kedy: 21.01.2015 - 22:05:03 »
Diagnostika povie viac.  :yes

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re: (206) motor
« Odpoveď #8 kedy: 21.01.2015 - 22:22:47 »
šell s tym nema nic, je to vec pristupu prevadzkara co si necha doviezt do nadrzi a ako sa o tie nadrze stara a aditivuje :mrk.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Peter Morávek

  • ID: 083
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 438
Re: (206) motor
« Odpoveď #9 kedy: 21.01.2015 - 22:48:37 »
Citácia: "Marcel00"
šell s tym nema nic, je to vec pristupu prevadzkara co si necha doviezt do nadrzi a ako sa o tie nadrze stara a aditivuje :mrk.
Prevádzkar s tým nič nemá, čo mu tam nalejú. On iba objedná druh paliva a množstvo a ostatné robí centrála. Na Slovnafte dokonca prevádzkar ani neobjednáva, všetko robí centrála ON line, iba sa ti zjaví cisterna na pumpe v ktorú kolvek hodinu a môžeš sa aj potentovať, hlavne keď máš napr. ranný nával.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 406, 1.8 16V, 81 kW, 3/1999, VIN: VF38BLFYE80035806 - trochu zoservisovať a ... ALE 200 IDE!!
Peugeot 407, 2.0 HDI, 100 kW, 11/2005, VIN: VF36DRHRH21249679- Po dlhom rozmýšlaní vrátené predajcovi

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.972
Re: (206) motor
« Odpoveď #10 kedy: 21.01.2015 - 22:53:13 »
a centrala rozhoduje odkial dovezie surovinu, prevadzkar "aditivuje"
statne hmotne rezervy a podobne. takze mozno aj slovnaft.
tie cisterny to vozia vacsine znackam pump. preto je kvalita na SK aka je.
cest vynimkam.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Peter Morávek

  • ID: 083
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 438
Re: (206) motor
« Odpoveď #11 kedy: 21.01.2015 - 23:21:16 »
Citácia: "Marcel00"
a centrala rozhoduje odkial dovezie surovinu, prevadzkar "aditivuje"
statne hmotne rezervy a podobne. takze mozno aj slovnaft.
tie cisterny to vozia vacsine znackam pump. preto je kvalita na SK aka je.
cest vynimkam.

Prevádzkar- tým máš na mysli prevádzkar samotnej pumpy, alebo Slovnaft?? Prevádzkar samotnej pumpy nemá žiadny vplyv na dáke aditivovanie, dokonca nesmie nijako zasahovať do kvality PHM. Všetko má v liste pri dovezení PHM cisternou. On môže iba napojiť hadicu a pustiť do nádrže. Vlastne aj to robí vodič cisterny, nakoľko je nato vyškolený a oprávnený. Obsluha ČS na to nieje vyškolená a nemá ani právo zasahovať do chodu a prevádzky cisterny. Na Slovnaft pumpách musí byť akurát prítomný pri napájaní, tankovaní a vytlačení listu. A odkiaľ sa vozí na pumpy PHM?? Predsa zo Slovnaftu. Každá spoločnosť má svoje vlastné zloženie a prímesi a podla toho pre aký reťazec púmp je PHM tankované, tak sa mieša zloženie. Iba Shell ma v Slovnafte vlastnú výrobnu jednotku, ostatný používajú centrálny pult. Preto je ten list o zložení, ktorý si prevzal od vodiča, ak by nastal dáky nečakaný problém po natankovaní. Takýto jav už sa Slovensku nastal zo zamŕzaním PHM. Bežne sa predáva tkz. letná zmes a ak spoločnosti zle odhadnú alebo príde niečo fakt neočakávané, čo raz aj prišlo, nie je dostatok zimnej aditivy a zamrzne ti PHM.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 406, 1.8 16V, 81 kW, 3/1999, VIN: VF38BLFYE80035806 - trochu zoservisovať a ... ALE 200 IDE!!
Peugeot 407, 2.0 HDI, 100 kW, 11/2005, VIN: VF36DRHRH21249679- Po dlhom rozmýšlaní vrátené predajcovi

Anonymous

  • Hosť
Re: (206) motor
« Odpoveď #12 kedy: 23.01.2015 - 21:34:28 »
NO! čo sa týka diagnostiky, potvrdila mi iba to čo som si myslel a vedel. akurát menej obšírnejšie, lebo RJ Sagem sú bohužiaľ už zastaralé a na dnešnú dobu príliš jednoduché. Zostáva mi iba to, že sa to musí rozobrať a pozrieť sa na chybu z vnútra. Ale bolo mi povedané, že pri benzínoch a veku auta je to bežná vec. Auto zatiaľ jazdí bezchybne.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline bull svk

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 9
Re: (206) motor
« Odpoveď #13 kedy: 10.03.2015 - 14:58:19 »
Ahojte,mám 206 1,9 d. wjz 55kw.A včera sa mi stala podobná vec,padol mi otáčkomer a malo zvuk starého wv co má nabehané 30000000 km.žiadny výkon,a po 10km sa mi rozsvietila žltá kontrolka"vada motora".A teraz babo raď .viete niečo kde mám hladať problém? :call
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »