Tak, začiatkom víkendu sa nám podarilo povenovať GéTéÍčku a dať mu to, čo si žiada(ono, alebo skôr ja) :yes
Bohužiaľ, nepodarilo sa do tej doby dopraviť ani rozpery a ani hlavicu radiacej páky, no nič, čo by sa nedalo ľahko a rýchlo urobiť kedykoľvek potom.
Začali sme okolo pol deviatej ráno, tradične za pomoci vysokozdvižného vozíka, ako je už typické v dielňach Stano Krivák Motorsport
Pustili sme sa do toho pomerne s chuťou, toto je jeden z prvých záberov auta na zdviháku. Ako prvé sme sa rozhodli pre výmenu rozvodov.
Prebiehalo to pomerne bez problémov, jedna z kladiek už mala vôlu, vodná pumpa pri otáčaní rukou vŕzgala, no nepúšťala a na pohľad vyzerala dobre.
aretáciastará vodná pumpanejaké šnúrenová vodná pumpatu sa v tem furt rýpe nová vodná pumpareménekremének s láskú od Stana :heart
Ked už byli rozvody prvý krát hotové, pustili sme sa do výmeny tehoto škaredňála.
Predpokladám, že podvozok je pôvodný od výroby. Za volantom nemal chybu, nebúchal, dobre pružil, bol klasicky hravý typicky pre GTi6.
Ľavý predný však už tiekol, stav 170 000km
tool to take screen snapshotpoď ven kamaráde, nenechaj sa prositaj sérový brzdič lucas je kamarád a ide ven za svojím kamarádem z fabriky ..Do akcie namísto neho nastupuje ujo Brembovič pochádzajúc zo 406 coupé.Tlmiče sú už též na svojem míste, pekne to spolu ladí :inlove
podvozok už bol trocha jetý, ale bolo mi povedané, že v zásade slúžil ako "prevozný" pár sto km, teda v zásade funglák. Kúpený skoro za 1/2 výrobnej ceny od AKCZ (niektorí poznajú) Vojta.
Nejaká tá zábavička prebehla na zadnej náprave, znižovalo sa myslím o 2 zuby. Bol problém aj so strhanými závitmi, čo sa podarilo pravdepodobne pri jej repase v minulosti, ale nič
čo by Stano nezvládol :muscle
tu sa pre zmenu hrabe vzadua poď pekne na zem, toto je prvý pohľad s novými kolami znížená. Tlmiče boli natavené nejako, zadnú nápravu sme znižovali odhadom a myslím si, že sa to trafilo pekne do roviny.Komplikácie vznikli v zásade dve.
1. Príliš našponovaný rozvodový remeň, vydával na voľnobeh nepríjemné vrzavé zavíjajúce zvuky. Rozvody sa teda robili odznova, čas utekal a nejaký ten ko :x a pič :x začali padať
čoraz častejšie od hlavného pána mechanika, ale treba ventilovať.
2. Nejaký čas zabralo odzvdušňovanie brzdového systému. Po prvom zložení sa zabudlo odzvdušniť aj zadok, preto musel ísť znovu dole predok + zadok.
Minuli sme asi liter brzdovej kvapaliny, kým sme to dostali do stavu, aby bol pedál pekne tvrdý. Aj tak sa nakoniec musela ľavá predná časť robiť ďalší deň, nakoľko pri brzdení auto ťahalo doprava a po testovaní (odpojiť ABS a plná brzda) auto chytalo pravotočivý šmyk, čo nemohlo ostať v takom stave. Závada sa síce nenašla od oka žiadna, ale po opätovnom rozobratí, prestriekaní sprejom na čistenie bŕzd a odvzdušnení sa to už správa tak ako má :yes
Okrem tohoto bolo urobených ešte niekoľko maličkostí, ktoré sa mi však teraz nechcú písať (kryty zadných brzdových kotúčov dole, sacia hadica to filtra preč = čiastočne otvorené sanie atď) a vrátim sa k nim inokedy (odskok piatych dverí bla bla bla).
Prišiel čas na pár fotiek. Dnes putovali disky členovi
SchadeGTi6 :hand , ktorý si pre ne prišiel na záhorie, tak sme pri tejto príležitosti dali nejakú tú spoločnú fotku pri adamovských jazerách. V lete sa tam dobre kalí a kúpe, no dnešné počasie nám bohužiaľ neprialo, prišiel studený front a s ním hustý dážď, ale aspoň to vyzerá dramaticky.
No a takto vyzerá piškót teraz:BEFORE-AFTER