Otvor kapotu a z pohladu od motora sa pozri na lavy pant kapoty (ten co je pred spolujazdcom).
Po migracii fora sa videa nejako stratili, neviem ti ich postnut nanovo. skontroluj tu hadicku co ide poza ten pant.
zvykne byt zlomena. staci poskodene miesto vyrezat a nahradit kuskom pevne novej hadicky a dobre upevnit.
bude opat striekat ako zamlada

keby cokolvek napis, vysvetlim.
problem je v tom ze akonahle zacnu slabsie striekat, ludia kupuju nove ostrekovace a nakoniec zistia ze bola prasknuta ta hadicka
za tym pantom z ktore unika cast tlaku v hadicke, po case sa prasklina zvysuje. Na ostrekoch sa nema co poskodit, neni dovod aby striekali slabsie.
vzdy je problemom unik kvapaliny, alebo v niektorych pripadoch aj bordle v nadrzke.
pouzivam iba lildacku kvapalinu do ostrekovaca. nic ine, ziadne primesy, koncentraty ani nic.