Nuz tu je hlavny rozdiel v tom, ze:
3.0 V6 benzin - 150kw - atmosfera, ziadne problemy, jednoducha udrzba - za zivotnost auta povedzme naklady na servis - vymena sviecok, oleja a rozvodov plus par drobnosti okolo, spotreba 10l benzinu
3.0 V6 nafta - 150kW - preplnane, zivotnost turba 100 000km, citlive vstrekovace a celkovo palivova sustava, vyssia kupna cena, vyssie naklady na vymenu rozvodov a udrzbu, start-stop system, dpf filter, egr, spotreba 7 litrov nafty
Ked to porovna clovek, tak dnesne naftove preplnane motory dosahuju vykon starych benzinovych agregatov. Teda uz ich aj prevysuju, ale na ukor coho? Nizsej zivotnosti dielov, aj ked je ucinnost naftoveho motora vyssia, tieto motory by bez toho co je na nich dookola nalepene neboli tym co su. A ked to clovek zrata, to co za 200 000km usetri "eko vodic" na spotrebe a cene nafty, nakoniec 1000x preplati usetrene peniaze na servise.