Keďže idem na STK až v septembri, zatiaľ sa na doštelovanie zadných bubnových bŕzd iba teoreticky pripravujem. Rozoberať a kontrolovať budem až potom. Čo sa týka ozubeného štelováka som bol pred dvoma rokmi u známeho v servise, ktorý má stolicu a ten ho ručne cez dieru na bubne skrutkovačom pootáčal. Povedal, že to musí pomôcť. Pomohlo, ale nie na 100% sa brzdy zľadili, ukázal protokol z STK.
Teraz mi automatika asi nefunguje, lebo ľavé koleso slabšie brzdí. Keď bude stálejšie počasie zo zvedavosti dám dolu bubon a skontrolujem to. Zrejme bude treba namazať ozubené kolečko grafitovou vazelínou a rozchodiť ho. Premeriam aj bubon, či nie veľmi atočený.
Ešte by som mal jednu otázku: Keď je automatický ozubený štelovák zaseknutý, ručná brzda bude haprovať?