@Modzillo - tiež je poskladať a poskladať, tiež sú predpisy, ktoré logike odporujú, a nakoniec politická rozhodnutia nie na odbornej, ale na pomýlených svet zachraňujúcich teóriách.
zakladateľ témy/diskusie chce urobiť niečo, čo iní (tu na fóre) robia a sú za to chválení.
ak vezmeme súpis zákonov a podzákonných noriem, každé (oddávna) auto má v dokladoch uvedené ako bol schválený jeho "vzor". už som to niekedy, v inej diskusii a k inému zakladateľovi napísal, že bolo vzorové vozidlo schválené s "holým železom", tak ho natrieť neslobodno, hoci to na nič vplyv nemá. ak bolo schválené s úzučkými pneu, neslobodno použiť širšie, hoci by to bezpečnosti bez debaty prospelo (BMWi3). užsa tu riešil 10" displej s tým zakončením diskusie, že MUSÍ BYŤ ODNÍMATEĽNÝ, nie napevno.
a je zaujímavé, že síce sa niekoľkí zmienili o tom, že "brzdy vychádzajú z p207", nik na to nereagoval, hoci tam sa používajú nielen bubnové, ale aj kotúčové. čisto ako téma - dala by sa celá náprava použiť? napr. Brzdový kotouč GSP Zadna naprava, so zabudovanym ABS - senzorom Autodiel sa hodí k modelu PEUGEOT 207 SW 1.4 16V. takže v zásade ba sa dalo. a v tej ponuke, ktorú mi gúgl vyhodil ako druhú v poradí.
a technická konntrola? boli časy (okolo 1975) keď v žiline neprešlo auto kým neodlepil všetky nálepky. dnes tam prejde IBA DOČASNE auto, ktorému nefunguje celkové počítadlo km. čo je vec úplne k ničomu, veď to číslo je iba teoretické, voľaked stačila vŕtačka, dnes šikovný ...