urazil si sa neoprávnene.
keď som mal polovicu rokov čo dnes, tak som každý mesiac čakal ako mi v práci z knižnice pošlú časopisy, rýchlo prelistoval a večer doma, keď pospali čítal (prekladal) dopodrobna.lenže to bola iná doba, bežné vozidlá mali najzákladnejšiu výbavu a jednodňový výlet do drážďan pre mňa znamenal výlučne "mototechnu". originál vypínače, snímače, svetlá, klaxóny, ... trabi nielen oplýval reflektormi,ale aj O PLOVICU lepšie kúril, nedymil, ... a mal všetky štyri brzdy bubnové (duplex a simplex). následné (3*) w353w už dostal ina náporové chladenie a elektrický vetrák. a umiestnenie rádia nad spätné zrkadlo, pretože pôvodné miesto bolo prihorúce a elektroniku chránila tepelná poistka.
felícia zahájila éru nevŕtania sa. p405 výmenu gumových dielov palivovej sústavy (bio oleje) už robil servisák. p207 má naviac iba zatmevenie zadných skiel.
vzal som si myšlienku z jednej knihy oautomobilvom športe - najprv to auto vylepšuješ, potom nazbieraš skúsenosti a peniaze, kúpiš lepšie, staré dostane ťažné a bude nové voziť ...
ps - dnes hľadám čo jednotlivé skratky v praxi znamenajú - to už nie je iba o protiblokovacom zariadení, ale aj asistent ZJAZDU Z KOPCA, adaptívny tempomat až do zastavenia a rozjazdu v kolóne, gyroskop, ktorý v zákrute pribrzdí, lebo ideš rýchlo .... a najmä či mi asistenti vezmú volant z ruky a samotní obsluhujú akcelerátor a brzdy!
autá už nie sú o radosti zh pohľadu pod otvorenú kapotu!