Zdravím, prosím o radu. S autom peugeot 308 1.4 vti rv 2010 som prišiel do servisu 15 júla v rámci prevencie výmeny rozvodov, všetkých filtrov, oleja, a pre čistenia klímy. Auto po po absolvovaní týchto úkonov mi začalo robiť problémy a to dlhý štart, a v nízkych otáčkach motor drgat. Na ďalší deň som ho chcel odniesť naspäť do servisu žiaľ baterku vystavilo tak ze auto bolo do servisu odtiahnute. Po výmene batérie a po diagnostike mi pan v servise povedal ze závada odstránená. Nestalo sa tak. Auto po vyskúšani išlo dobre ale ako náhle sa dostal motor do prevádzkovej teploty po chvíľke ho začalo opäť dusiť až zhasol. S tým ze sa vymenili už sviečky skontrolovali indukčné cievky a opäť ten istý problém. Autosom nechal v servise že tam ešte niečo nesedí. Po skontrolovani ci je správne nasadený rozvod a oprave alternátora zas ta istá chyba. V servise už idú pokus, omyl. Riešia riadiacu jednotku, a čidlo teploty motora. Je koniec mesiaca a ja auto stále nemám v pojazdnom stave. Vedel by mi s tým niekto pomôcť poradiť čo môže byť zavadou? Ďakujem.