Ešte ma napadlo, že lepšia cesta je predať tvoje staré a kúpiť športovú verziu od výrocu.
Ak nie sú peniaze, nemusí byť fungláč, ale pozor, tieto športové verzie na inzerát bývajú skoro vždy búrané, alebo vybehané...
Keď si dáš pozor pri kúpe, zober zo sebou automechanika, tak nájdeš, ako som kúpil aj ja.
Ja som kedysi mal Opel Kadet GSI, bol to hot hatch, kupoval som 5 ročného, sedačky origo Recara od Oplu, plne digi prístroj (dnes aká novinka!?) 2,0 L, 16V, 150 koní, váha tuším 970 kg, krúťak si už nepametám asi 280-300 Nm, zrýchlenie na 100 za 8 s, žihadlo, predbehol som kedy som si zamanul, a pritom spotreba nešla cez 8l/100km aj keď som mal tehlu na plyne....
Týmto by si dosiahol čo chceš, auto je výrobcom na vyšší výkon prispôsobené a nebudeš mať problém s legislatívou.
Napríklad z novších Pežotíkov 308 GTI, alebo 208 GTI...
Zo starších Peugeot RZC, alebo od výrobcu ešte vytunenejšie RCZ R, ktoré v teste 2014 porazilo Renaul Megan RS, Audi S3, BMW M135xDrive na okruhu...
Neviem kam až chceš zájsť s tou "športovosťou", ale myslím, že to by bola cesta pre teba...