Autor Téma: (407) - Auto neťahá,ťažko ide do otáčok,do kopca zomiera,dusí sa!  (Prečítané 36097 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Miko

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 429
Ak sa nemylim a si si isty ze je vaha vzduchu v poriadku, tak ju odpoj, odpojenim ti vypise chybu na palubovke ale odpoji to aj egr ...teda aspon na 307 to tak je....tym vylucis chybu egr
P.307 Break 1.6HDI 80kW FAP

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
nevyluci, lebo ak je egr zaseknute v otvorenej polohe, tak prejavy motora budu rovnake, teda take ako ked nezatvara egr.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Miko

  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 429
Ale keby bolo zablokovane v otvorenej polohe tak by to na dia bolo vidno nie ? a egr pokial viem ostava ciastocne otvorene az po nejakych 2t. otacok nie ? az potom sa uzavrie, ci ? :)
P.307 Break 1.6HDI 80kW FAP

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.724
Tak tak, auto si myslí že s egr hýbe, ale on sa nehýbe, takže treba pozrieť v diag aj fyzicky či je OK, neviem ako ho má 2.0HDi, na 1,6 je k nemu super prístup, vymenil som ho za chvíľku :)
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline krko 407

  • ID: 038
  • Riadny člen
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 443
Na 2,0Hdi je tiež super prístup  :angry,ale super na p....u.chce to veľkú trpezlivosť.
Peugeot 407  2.0Hdi ,100kw,Fap-off,xenony,JBL,vyhrievané sedačky...
Peugeot 306 1.9D , 51kw - Predané
Peugeot 309 1,9D , 47kw - Predané

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.394
Janík tento som ti zabudol priložiť do mailu.
Na obr. motor 2.0 HDI od zadu s označeným EGR ventilom.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 852
Pozrel som ešte raz do tých výpisov a nejako sa mi nepozdáva hodnota:  objemové průtočné množství vzduchu : 25452  l/hod  ,porovnal som to s viacerými výpismi na mojom kde sa tá hodnota pohybuje max. do 60 l/hod. Môže to teda ovplyvniť to seknuté egr ,alebo je to niečo iné?
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.394
Ako si pokročil?
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Foxo

  • ID: 031
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 255
meranie na volnobeh ti moc nepovie o tom, ci dobre tlaci turbo alebo ci je tlak v raili, aky ma byt. Treba niekoho posadit za volant, dat mu "sodu", a ty pozoruj LIVE hodnoty... Na mojom RHR tlaci max tlak 2300mB, a do par sekund je rovnaky pozadovany aj realny. Tlak paliva som nepozeral, ani ine veliciny ako prietok atd. Hento co mas za DIA?
A este nieco, teplotu chlad. kvapaliny mas 96 stupnov? To uz ti musele tocit sahara ako blazniva...
Peugeot 407sw, 2.0HDi, 100kW, RHR, Fap-OFF,EGR-OFF,  r.v. 2005  Diagnostika DiagBox/PP2000 :)

Offline janik6163

  • ID: 018
  • Riadny člen
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 161
  • Ostrý Grúň okr.Žarnovica
Zdravím.Tak som pod tú antikórovú trubku vopchal zinkový plech-zablendoval.Auto ožilo,no zdá sa mi že turbo dostáva viac tlaku z výfuku,čo mu asi nerobí dobre.Mám to len dočasne kým sa nevyhrabem z problémov ,ktoré mi prišli nečakane a bolestne.Teraz hádže chybu P0401 s kontrolkou motora.
Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi  100kW  RHR DELPHI,2008,xenon,polokožka,JBL-musica, Perla negra-černý ďábel,FAP=? Dia-Lexia-PP2000,,Laser Logo Peugeot,Let PIRELLI CINTURATO  P7  BLUE  235/45/R17 Zim Goodyear UltraGrip 9 205/60/R16

Offline Foxo

  • ID: 031
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 255
neboj sa ty len nic o turbo. EGR nema vplyv na to, aky tlak ide na turbo, resp. zablendovanie EGR nesposobi to, ze na turbo ide vacsi tlak, ktory by mu nejako skodil. A keby si mal EGR v poriadku, pri plnom zatazeni motoru je ajtak zavrety...
Peugeot 407sw, 2.0HDi, 100kW, RHR, Fap-OFF,EGR-OFF,  r.v. 2005  Diagnostika DiagBox/PP2000 :)

Offline peterchudy

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 21
Dobrý Večer. Rad by som sa podelil o mojom probléme ktorý je skoro podobný.
Jedného krásneho dňa mi moje auto 407 2.0Hdi 100kw RHR vyhodilo chybu FAP a dalo má do núdzového režimu. FAP putoval na vyčistenie kde sa ukázalo že bol zaplnený. Keď sa FAP nahodila dali sa nové tesnenie + výmena oleja a všetky filtre... výsledok bol že auto nemalo ťah a šľapnutie pedálu na podlahu čierny dym z výfuku. Auto bolo napichnúť na org Dia kde sa kontrolovali hlavne trysky a turbo... dia ukázalo chybu turba! Turbo išlo na repas a opäť auto nemá ťah ☹️Diagnostika neukazuje žiadnu chybu... viete mi poradiť načo sa mám zamerať??dakujem pekne

Offline TheJaro

  • ID: 078
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 308
Obnovím toto téma, mne to začalo robiť tiež túto závadu, auto sa začalo dusiť a po pridaní plynu kudol dymu jak z lokomotívy, vyčistil sa FAP ale žiadna zmena, auto dymi a bez výkonu ostalo, vymeneny elektromagneticky ventil turba na DIA bola trvala chyba, egr mam zaslepený cca 5 rokov plieskom. Nejaká rada na posunutie? Alebo niekto s DIA v okolí Trenčína?
Peugeot 3008 r.v 2018 1.6BlueHDI 88 kw Vin - VF3MCBHZWHS258203
Peugeot 407 r.v 2005 2.0HDI 100 kw Vin - VF36DRHRH21187161 - FAP off,rozmýšľam nad FAP - on
Seat Cordoba r.v 1995 - zelený drak - predaný

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.161
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Na medvedovi mi presne toto robila zasvinena regulacia turba. Rozobralo sa to, prečistilo a odvtedy ako hodinky...  :bandit

Offline TheJaro

  • ID: 078
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 308
CINIK - Ďakujem za posunutie,dám pozrieť aj toto,vymenil som mechanika tento vzal 250e a nič,všetko ostalo

edit - včera som spravil cca 400 km diaľnica,auto išlo ok po prudkom pridaní auto dymilo a nešlo vôbec do výkonu,po pomalom pridávaní auto išlo úplne parádne a skoro bez dymu. čo som odpozoroval je že akonáhle príde aj k miernemu kopcu a treba výkon tak dymí.Pri ustálenej rýchlosti je všetko ok
Peugeot 3008 r.v 2018 1.6BlueHDI 88 kw Vin - VF3MCBHZWHS258203
Peugeot 407 r.v 2005 2.0HDI 100 kw Vin - VF36DRHRH21187161 - FAP off,rozmýšľam nad FAP - on
Seat Cordoba r.v 1995 - zelený drak - predaný