Autor Téma: ... a to sa oplati  (Prečítané 20550 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 999
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #30 kedy: 01.10.2015 - 21:11:53 »
Neviem co sa tu robi taky rozruch. Je definovane ake maju byt hodnoty emisii a ze sa kontroluju na STK a kazde dva roky. No a to bolo splnene. Co sa ma co kontrolovat mimo schvalene postupy. No a este ma zaujima akym sposobom prisli v USA na to ze v riadiacej jednotke je kod ktory zabezpeci ze na STK su vysledky OK. To museli amalyzovat kod co je protipravne, Predsa aj americky Microsoft zakazuje analyzu ich kodu pod hrozbou sankcii. Jedná sa dusevne vlastnictvo. Takze dokazy boli ziskane protiprávnym sposobom tak na sude memozu byt pouzite. Tak ako sa ohanaju videami bez suhlasu postihnutej osoby ze su nepouzitelne ako dokaz........

Keby WV nepriznal existenciu kodu tak by im to nemali ako dokazat. Kludne to tam mohli nahrat rusky, cinsky  alebo severokorejsky hackeri  :bandit  ktori sa snazia znicit cely svet.  (Severokoresky asi nie lebo ti nemaju internet  :cool  )

No a toyota za vybuchujuce airbagy dostali 1,2 miliardy a tam zomreli ludia, a GM za spinaciu skrinku ktora sa sama zamykala dostala 800 milionov a tma tiez zomierali ludia. Tak sa mi avizovanych 18 miliard zda "mimo mysu" :envy
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #31 kedy: 01.10.2015 - 22:04:48 »
je dosť veľký rozdiel, keď niekto nevedome klame, ako ten čo vie že klame a činí to čisto, len z chamtivosti.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #32 kedy: 06.10.2015 - 15:53:02 »
...a to sa oplati... i ked su to len omrvinky :chuckle
http://www.aktuality.sk/clanok/305546/s ... r-mesacne/
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline black_angel1

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 59
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #33 kedy: 20.10.2015 - 06:23:01 »
http://www.banggood.com/5-Speed-Gear-Sh ... 06074.html

postovne zadara
nakupijem odtial a pohoda vsetko doslo
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 206 SW 2004/8 1.4 2EKFWF VF32EKFWF43837877

Offline CiNiK

  • ID: 008
  • Administrátor
  • Guru
  • ********
  • Príspevkov: 6.156
  • www.AutoZine.sk
    • AutoZine.sk
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #34 kedy: 07.12.2015 - 14:54:40 »
Neviem, či je to na smiech alebo do plaču... tu si niekto fakt robí dobrý deň zo svojich zákazníkov...  :party  :D

http://dfens-cz.com/volksfraud-iii-das-weltrohr/

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.718
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #35 kedy: 07.12.2015 - 15:02:16 »
Flow straightener :D:D názov ohromný, zaradil by som k slovám typu Power Box :D:D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re: ... a to sa oplati
« Odpoveď #36 kedy: 30.12.2015 - 11:25:27 »
Mýty o výhodách elektrických áut.  
http://blog.autobazar.eu/myty-o-vyhodac ... d=naIxMKZ=  

« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline winco

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 213
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #39 kedy: 26.01.2016 - 11:18:46 »
musím trochu protestovať teda skôr veľa proti tomu že výroba elektrickej energie viacej zaťažuje ovzdušie ako emisie z výfukov.
To je síce pravda ale uvedomte si že pri rafinovaní ropy na naftu a benzín sa spotrebuje oveľa viac elektrickej energie ako by dokázali elektromobily spotrebovať za celú ich existenciu. Napríklad najväčšia rafinéria v Rusku má dokonca samostatnú jadrovú elektráreň ktorá zásobuje len danú rafinérku.

Takže keď si to zhrnieme tak:
ELEKTROMOBIL= emisie pri výrobe elektrickej energie
SPAĽOVACí MOTOR= emisie pri výrobe elektrickej energie+emisie pri rafinovaní ropy+emisie pri ťažbe ropy+emisie pri samotnom spaľovaní paliva v motore

samozrejme nepočítam prepravu a take drobnosti okolo.

Takže nech si hovorí kto chce a čo chce tak elektromobil je 10000% budúcnosť v automobilizme a určite 100% plnohodnotná náhrada za spaľovací motor.

Ďalej posledná poznámka ohľadom čistejšej výroby energie z uhlia je skôr taká pomimo. Samozrejme sú rôzne filtre a katalyzátory na komíny ktore by dokázali trochu filtrovať splodiny tie sa aj používajú ale nikdy to nebude take čisté ako spaľovať zemný plyn. Napríklad elektráreň Vojany má supermodernú časť na spaľovanie zemného plynu a zastaralú ale stále funkčnú časť na spaľovanie uhlia. ALE zemný plyn je niekoľko násobne drahší ako uhlie takže čo? Z ekonomického hľadiska ide časť na zemný plyn ledva na polovičný výkon a naplno sa využíva časť na uhlie.

Takto by sa dalo o tom debadiť do nekonečna. No vadia mi tie reči ako ludia odsudzujú elektromobily lebo to a to (ten obrázok) a pritom nevidia alebo si neuvedomujú to, že akýkoľvek argument čo majú proti elektromobilom tak platí mnohonásobne proti spaľovacím motorom.

Peugeot 206 1,4i 55kW 3D XS r.v.1998 VIN:VF32CKFXE40135866
-výmena motoru za 1,6i 8V 65kW vin:VF32CNFZE40813495
-sport intake
-zadný diel supersprint, ladene zvody, stredná trubka priemer 48,2mm
-zadná náprava SW GTI, zníženie 35mm, pružiny Weitec

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.718
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #40 kedy: 26.01.2016 - 12:41:30 »
Napísať ze elektromobil je budúcnosť je veľmi odvážne ... je to možno budúcnosť najbližších 10 rokov, OK, ale vodík je tiež na vzostupe a iné spôsoby spaľovania vyskočia hneď ako sa to niekomu hodí ;)

Nemôžeš to brať ako inkvizícia, že toto bude dobré a nič iné nie ;)

Každopádne osobné automobily tvoria celosvetovo taký malý zlomok z tvorby emisií (ak sa nemýlim posledné číslo som počul okolo 7 percent), takže ak sa niekto obrodí a všetky autá z dňa a deň prerobí na elektriku, tak si to planéta ani nevšimne, akurát nejakí "eko maniaci" si budú mastiť bruchá, že ako to dober vymysleli :)

To je len taký môj skromný pohľad na túto šaškáreň so záchranou planéty, ktorá nás má úplne na háku a ide si svoje :D
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline winco

  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 213
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #41 kedy: 26.01.2016 - 12:52:03 »
No tak vodík je tiež super vec ale aby sme dostali nejaké množstvo vodíku ktoré by sa dalo dobre využívať ako palivo do áut tak sa spotrebuje o dosť viacej energie ako pri rafinovaní alebo pri výrobe elektriny. Proste výroba vodíku je hodne neefektívna a tak isto aj spaľovanie vodíku či už v palivových článkoch alebo po úprave aj v spaľovacom motore.

Ono tie emisie som spomínal hlavne kvôli tomu, že som už od veľa ludí počul že výroba elektriky v elektrárňach je viac škodlivá ako spaľovanie benzínu. Tak som to len uviedol na pravú mieru. A reagoval som čisto len na ten obrázok a vety ktore sa často opakujú.

Inak čo sa týka elektrických pohonov tak v tom sa celkom orientujem pretože to študujem už 5 rokov a o chvíľku ma čakajú štátnice a pracujem v obore vývoja elektroniky. A ohľadom spaľovania vodíku v aute, tomu som sa venoval asi 2 roky a nie je to take efektívne ako si veľa ľudí myslí.
Peugeot 206 1,4i 55kW 3D XS r.v.1998 VIN:VF32CKFXE40135866
-výmena motoru za 1,6i 8V 65kW vin:VF32CNFZE40813495
-sport intake
-zadný diel supersprint, ladene zvody, stredná trubka priemer 48,2mm
-zadná náprava SW GTI, zníženie 35mm, pružiny Weitec

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #42 kedy: 26.01.2016 - 12:55:46 »
Napríklad najväčšia rafinéria v Rusku má dokonca samostatnú jadrovú elektráreň ktorá zásobuje len danú rafinérku.

A elektrina vyrobená z jadrovej elektrárni je aj najčistejšia čo je proti srsti Nemcom aj Rakúšanom a potom ekológia celé je to o humbuk a o peniazoch.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #43 kedy: 26.01.2016 - 14:32:07 »
...celé je to o humbuk a o peniazoch.

vzdy bolo a vzdy bude a to vo vsetkom  :beer
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.718
Re:... a to sa oplati
« Odpoveď #44 kedy: 26.01.2016 - 17:49:54 »
winco: no vidíš, hneď to lepšie znie keď to takto napíšeš :)

A áno, je to všetko o prachoch, ámen :P
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009