hm .. no .. davat pedal na podlahu .. to nerobim s nad v ziadnom aute :S .. aj na mladej 50kW mi staci bohato do 1/2 davat plyn. Proste hlbsie davat pedal nema ziadny zmysel pre slaby motor. Len zacne robit bohatsiu zmes a viacej zrat, no vysledny efekt na vykone nie je ziadny. Plyn na podlahe ma zmysel naozaj len pri vacsich objemoch kde ten motor ziska z toho nieco.
Otazka je, ze ci to je vobec spojkou. Nieco podobne som si vsimol na aute mladej. Sice nie v takychto situaciach, ale na dialnici na 5tke pri rychlosti 110 si sem-tam vsimnem, ze otacky normalne padnu napr. z 3000 na 2600 a hned vybehnu hore. Vsimol som si to doteraz 2x, tie otacky padnu aj stupnu uplne plynule, ale auto vobec nestrati tah .. som na to celkom divne pozeral .. no neviem si to vysvetlit. Ci to blbne snimac otacok alebo to ma nieco spolocne so spojkou .. kto vie ..