Presne pred rokom som kupil 308SW rv 2010 s 1.6HDI.
Pred par tyzdnov bol som na STK - TK presiel, EK nie. Dymivost 3,6, kedze maximum ma byt 0,55.
Zistil som ze PCV ventil nebolo tesne, vymenil som ju, a dal som stahovacky, ale ked teraz pozeram, vidim ze zasa je olej v vzduchove trubica, a idem vymenit tesnenie na "oil separater" (neviem ak to sa vola po Slovensky, a prepac za zle gramatika, moj rodne jazyk je Anglictina)
Zaroven, som installoval app na FAP diagnostika cez Bluetooth, slo som na dialnici, a zaujimave pre man bolo, ze maximum differential tlak bolo 27mbar, a to len pri maximum otacky. Kazdy krat ket spajam s tejto app, pride zasa chyba ze "FAP nie je, alebo je prevrtane".
Teraz mam dole cast "heat shield" okolo katalyzator, a vidim ze KAT+FAP co mam nie je original, ne ma moznost odpojit FAP, a do heat shield bolo rezane diery na tej snimace, lebo su v ine miesto ako na original.
Mechanik kto pocas leto vymenil turbo, povedal ze vyzeral ze dakto byl do plech na FAP/CAT.
A hoci ze na appka stale vidim chybove kod, na displej v auta nie je. Len obcas chyba ohladom EGR ventil, co som zablendoval s plechu minuly rok.
Nie som proti tomu ze bude tam FAP, a ak by riesil, by some kupoval nove, ale aj desi mna ze nie je tam ten original, kde sa dalo vybrat von len FAP a ju cistit alebo vymenit.
Tiez, ked je dajaky dobre mechanik kto dobre vie o Peugeot v okres SO, MI, ja by som mal rad jeho kontakt, lebo chcem dat auto do poriadku cim skor.
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]