Ahoj,
odporúčam vymeniť všetko a budeš mať pokoj. Ja keď sa púšťam do poloosi, tak mením aj akceleračný silentblok motora (je nalisovaný práve v držiaku pravej poloosi a je to výborná príležitosť ho dostať z auta von a prelisovať ho, stojí pár €).
Čo sa týka ložiska na poloosi, malo by sa dať vymeniť aj samostatne, vonkajší priemer je 55 a vnútorný 33mm, číslo dielu v peugeote je 3247 03. Ešte za ložiskom býva krúžok 3248 08, ten odporúčam vymeniť spolu s ložiskom.
Bežne vybavená dieľna by mala byť schopná ložisko vymeniť.
Na predných ložiskám v tehliciach sa nie je čoho báť, s lisom poruke to je v pohode práca, akurát pozor na podloženie tehlice, aby nedošlo k jej deformácii alebo puknutiu. Po vybratí starého ložiska von všetko treba riadne očistiť a namazať (riadne vyčistiť aj drážku pre segerku).
Krúžok (stred ložiska), ktorý prevdepodobne ostane na náboji po vylisovaní sa dá pekne po obvode narezať uhlovou brúskou, tým rezaním sa nahreje a aj uvoľní, potom sa dá pekne sekáčom pohnúť a dať dole z náboja.
Ešte si skontroluj stav predných pružín, aby neboli skorodované.
Taká praktická vec ku poloosiam (ale to asi vieš, keď si robil spojku) - v poloosi sa nachádza pružina, je dobré si funkciu pružiny odskúšať pred montážou do auta, vie sa skrútiť o 90° a človek to zistí až pri jazde - potom zbytočné rozoberanie (+ hrozí, že sa pružina zlomí).
Ak chceš hocičo vedieť k podvozku, tak píš, už som ich pár desiatok poskladal, aj keď 206 asi iba raz, ale tieto francúzske podvozky sú ako cez kopírak.
Najdôležitejšia vec na záver - po celom takomto servise je nutné vykonať geometriu!