Dobry den,
mam Peugeot 5008, 2.0 HDI, 130KW, EAT8, rocnik 2018, motor AH1,najadenych cca 75560.
Auto som dostal v tomto roku z Nemecka ked malo cca 68000 km. Kolega v Nemecku na nom jazdil styri roky bez akychkolvek problemov.
Sam som na nom najazdil cca 7000km bez akychkolvek problemov a aj dlhe trasy cez 1000km v kuse.
Momentalne pokial mam zapnuty Adaptivny tempomat pocas startovania, Auto zahlasi jeho poruchu a nasledne poruchu motora. Potom su maximalne otacky obmedzne 2000
a prakticky sa tym neda jazdit. Ked vypnem motor, vypnem tempomat a znovu nastartujem vsetko je OK. Potom uz aj mozem tempomat zapnut a vsetko funguje ako ma.
Zaujmave je ze tieto problemy zacali po cca 250km odo Navstevy original Peugeot servisu. Musel som ist na zvolavaciu akciu kvoli prepaleniu Software a vymenu DPF filtra. V danom vozidle
bol zevraj fabricky zly DPF. Auto mesiac stalo kedze sa robil prepis na SK znacky a samozrejme teraz kontaktujem original servis.
Co si o tom ale myslite?
Este pomocou obycajneho OBD som vycital nasledovny chyby:
P008B(22)
Raw code: 008B22
ECU: Engine control unit
OBDII: Low pressure fuel system - pressure too high
P1199(7B)
Raw code: 11997B
ECU: Engine control unit
OBDII: Fuel Level Input Circuit Low
U2FFF(00)
Raw code: EFFF00
ECU: Engine control unit
C1406
Raw code: 5406
ECU: Power steering
dakujem