Ďakujem za privítanie (po 530 dňoch odpovedám), hanba mi. Ale aspoň je čo napísať.
Tak je v bielej perleťovej 96 kW, 8EAT. Interiér a ovládanie je už v poho. Zo začiatku to bolo celé zle a nelogického. Nie preto, že by naozaj bolo, ale preto, že to je inak ako som bol zvyknutý. No zvyk.
Teraz je už všetko OK.
Kufor SW-čka bez poznámok
Prevodovka kompletne vyhovujúca (Aisin asi najlepšie hydromeniče)
Motor dáva zatiaľ presne to, čo od 3 valca 1,2 a 96 kW očakávam. Dobré, svižné zrýchlenie do 90-100 km/hod. Potom veľmi úsporná a pokojná jazda do 120-125 km/hod. Nie je to nejaký cestný kiler. Potom si treba kúpiť 5 litrový 8 valec s 2,5 litrovým kompresorom.
Spotreba je očakávaná, posledný dlhý úsek 7000 km bežnej prevádzky ukazuje palubný kompjúter 5,6 l/100km. Niektoré úseky mi ukáže cca 4,4 l/100 km
Tankujem 100 oktán od OMV ( používajú ETBE nie bioalkoho a trochu aj pre vyšší kompresný pomer motora).
Olej Total 0w 20 klasifikácie C5. Prvý do 1500, potom po 3500 a teraz je tretí po 6500 km. Interval bude asi 8500 až 10000 km
Jazdné vlastnosti, čo k tomu. Kúpil som si rodinné kombi, tak ho aj tak používam. Neviem teda posúdiť ako je to na šotoline keď by sa mu dávalo fest popod chvost, ani plné brzdy do zákruty na priečnej nerovnosti. Ale na ceste sa na pekných 17” Calgary správa pokojne a je pododlné.
Cúvacia kamera je dobrý pomocník a individualizovanie preferovaných funkcií na tlačidlá mimo menu je pre mňa super.
Štart stop v zime vypínam, potom si ráno môžem ohrievať ručičky aj prdelku.
Užívam si nastavenia “všetko je v režime auto” . Funguje to fajnovo. Nič nemusím 🤭
Tak asi tak. Zatiaľ.
Zdarec všetkým.