Tych moznosti tam ma viac, zakladny spociva v tom ze rostriha kabelaz a ukonci to konektorom. Spravi ti druhy kodovany protikus. Ako vidis z realneho prikladu, ktory sa tu uz zazil, tak nemusia to urobit dobre. Pripadne cim novsie a zlozitejsie auto, tak riskujes, ze odpoji nieco podstatne co auto este sleduje a potom sa budu vyskytovat aj zdanlivo nesuvisiace chyby. Nove moderne auto vypina obvody postupne, ak mu zrazu nieco natvrdo odpojis, mozes mat o zabavu postarane. Pri aute v zaruke sa s nou mozes rozlucit takymto zasahom - vid rovnako modzillov pripad.
Kazdopadne ak som doplatil stovky € za keyless napriklad, tak by som musel byt na hlavu padnuty, aby som dal dalsie stovky € za system, ktory mi ten keyless prakticky zrusi. Resp teraz ani neviem kde mam kluce, aby som mal este prizerat nejaku "dekodovaciu karticku" fakt zaujem nemam.
Co sa tyka poistenia, suhlasit nemozem. HP s GAP ta nechrani len v pripade kradeze, ale aj v pripade totalky, ktoru si sam nezapricinis. Je uplne jedno aka situacia ta stretne, vzdy to cloveka vytoci a zneprijemni mu zivot, poistka mu to aspon vykryje tak, ze je na tom skodny minimum. Pravda, clovek ale musi mat zmluvu s normalnou poistovnou a nie tie kolenovrtne poistky s milionom vynimiek, vyluk pripadne pofiderneho pristupu zo strany poistovne. Pri novych autach by som ani neuvazoval inak - iba v pripade, ze viem vytiahnut z vrecka tak 50k€ so slovami: no a co, su to drobne. Samozrejme pri starsich autach, to uz nevychadza vzhladom k ich trhovej hodnote dobre a preto som to napisal hned v prvom prispevku. A ano suhlasim s tym, ze "nejake" riesenie je lepsie ako nic - ale otazka je, nakolko to budes vsetko pouzivat (konstrukcne velmi otravuju) - aj to zamykanie prevodovky je strasna otrava, ujo to mal, nepouzival to.
To uz mi pride lepsie si spravit kombinaciu "tajneho" vypinaca resp dvoch a potom si davat bacha aby to z vonku nebolo viditelne ake pohyby robis.