Čistenie je možné, dá sa vykonať tzv. servisná regenerácia DPF filtra, ale treba počítať s tým, že olejové usadeniny vo filtry ostanú.
Dôležité je, čo povie daný technik po preskúmaní všetkých hodnôt filtra v aute (je ich viac, nielen zanesenie) a hlavné je, aby katalyzátor, EGR ventil, Eolys, žeravenie a vstrekovače pracovali ako majú, to je dôležité pre spokojný život samotného DPF.
Kompletne vyčistiť DPF sa dá po demontovaní z vozidla a zaslaním do firmy, ktorá má na to potrebné vybavenie. Takéto čistenie vyjde cca 150€ + práca za demontáž a montáž filtra (cenu povie servis).
210000km mi príde strašne málo na to, aby sa na Puegeote muselo niečo také riešiť, cca 280000 - 300000km je tá hranica, kedy musí DPF von (ak auto nie je taxík apod).
Ako niekto zistil životnosť filtra 7000km je otázne, je to teoretický údaj, ktorý nemá veľkú výpovednú hodnotu, po kontrola ktorá nastane teraz je možné, že povedia znova 7000km.
Keď je auto rok 2016, nemá už aj AdBlue? To síce s DPF nič nemá, ale skôr bývajú problémy s ním (nádržka, vstrekovací ventil).