Denná kapacita výroby trnavskej fabriky je 1300 ks. To, že je plánovaná odstávka, je pravda, nevyrábajú už druhý týždeň. Od najbližšieho pondelka sa všetci vracajú do práce. Autá síce majú odstavené doslova všade, ale to len preto, lebo sú nekompletné (napríklad chýbajú slnečné clony, alebo kľučky), ale padlo rozhodnutie, že ich vyrobia ešte pred odstávkou a neskôr dokončia...
Fabrika ako taká nevyváža nič, na to slúži spoločnosť Gefco, ktorá má na starosti logistiku. Svoje priestory majú v rovnakom areáli, parkovisko pre cca 6000 vozidiel slúži pre takmer všetky značky z nášho trhu (komplet Stellantis, Škoda, Renault, atď), keďže v TT je sklad/prekladisko pre celú strednú Európu.
V bežnom režime sa tam točí jeden kamión za druhým, všeobecne sa dá povedať, že počtovo "otočia" celý sklad za cca 3 dni. Ale realita je taká, že to ide všetko von, po novom vo väčšej miere využívajú vlaky do iných krajín. Že lifrujú 200-300 áut denne, je nekompletná alebo ničnehovoriaca informácia. Ono totiž pre celý región je to malé číslo a pre slovenský trh zase veľké číslo, keďže mesačne sa v SR predá cca 400 Peugeotov dokopy. Dealeri majú prázdne showroomy aj sklady, naozaj ťažká doba. V jednom mesiaci tohto roku napríklad prišlo všetkým dealerom Citroenu v SR presne 36 áut dokopy...