Pri rozvodoch
A to je ten problem. Francuzi cisluju valce od prevodovky. Cize vstrek sa mal vymenit stvrty od rozvodov.
Kazdopadne treba po vymene pre istotu zaviest adaptacne hodnoty aby to chodilo ihned ako ma.
A co sa tyka teho napatia na vstreku tak u 206 s jednotkou magnetti marelli ide stále napatie do vstreku a ECU ovlada vstrek zapornym impulzom. Predpokladam ze tu to bude rovnako. Impulz do vstreku testujem LED diodou.
Ak by neblikala staci rozobrat ECU a vymenit driver za cenu dvoch piv ktory riadi impulzy na zaklade info z procesora.
Este co sa tyka samotneho vstreku. Je to len obycajny ventil ovladany cievkou. Pokial sa tvari ze nedava palivo staci zmerat odpor kontaktov. Mal by mat 15ohm. Ak je tam staci ho vycistit v ultrazvukovej cisticke a potom napojit na 12V a implulzmi ho otvorit. Moze sa pouzit aj technicky benzin na vytvorenie prietoku v smere vstreku a aj reverzne. Na youtube je XY videi. Clovek ma potom istotu ze ak vycisti vsetky 4 budu davat palivo rovnako.