No, ísť radšej nie, toto by bolo možné ťahať na lane nízkou rýchlosťou, ak je servis v rozumnej vzdialenosti a nie je potrebné ísť prudko do kopca alebo z kopca. S jemnou nohou by sa s tým dalo aj prejsť, ale po takej šupe ťažko povedať, čo všetko je načaté, predsa len je to hliník.
A motor nikam nejde, ten ostáva v aute.
Odpojiť tyč riadenia, odskrutkovať 8 skrutiek, uvoľniť spodné ramená od tehlice, odskrutkovať akceleračný silentblok a je dole. Riadenie ostáva hore, netreba ho ani odpájať, tyč riadenia sa odpája len preto, aby sa s ňou dalo klesnúť nižšie, uľahčuje to prácu. Žiadna veda. Akurát bude problém uvoľniť 2 veľké skrutky, ktoré držia nápravnicu o karosériu, ale dá sa tam nasadiť očkový kľúč dovnútra a popasovať sa s tým.