Zial problem s huciacou prevodovkou nema ani nahodou len dieslova verzia 1,5 BlueHDI 75 kW, ale aj benzinova verzia 1,2 Puretech 81 kW. Hlavne tych benzinakov sa asi aj predalo o dost viac v roznych modeloch PSA, takze je ten problem u nich vypuklejsi. Rozhodne ten zvuk nie je normalny, ale zial to vyzera tak, ze PSA ide v poslednych rokoch tou cestou, ze produkty poriadne testuje az na zakaznikoch a problemy priznavat nechce, lebo by to bolo drahe. Bolo to tak aj pri rozvodovych remenoch pre Puretech, kde sa PSA dlho branilo spravit oficialnu zvolavacku. Az ked tie rozpadnute remene zacali niektorym zakaznikom upchavat podtlakovu vyvevu zodpovednu za ucinok brzd a zopar ludi to ohrozilo na zivotoch ked brzdy nemali dostatocny vykon, tak az vtedy spravili oficialnu zvolavacku. Kym sa nevyskytli problemy s brzdami, tzn. kym rozpadnute remene boli zodpovedne "len" za upchatie sacieho kosa olejoveho cerpadla a pridretie motora, tak na to oficialna zvolavacka nebola, vtedy technici len v tichosti pri servisnych prehliadkach merali / menili remen a prehravali softver kvoli zmene v davkovani paliva po studenom starte. Na problemy s cerpadlom mocoviny zvolavacka tiez nebola doteraz, tam si PSA len stanovilo interne pravidla a preplati opravu konstrukcnej vady len niektorym zakaznikom...
Cize by som to zhrul asi takto: Kupili ste si PSA? Tak dufajte, ze sa u vas ziadny problem nevyskytne, lebo ak ano, tak to automaticky neznamena, ze bude vasa reklamacia skutocneho a existujuceho problemu uznana a mozno budete za jej vyriesenie musiet zaplatit (ak sa vobec problem vyriesit da, co je v pripade tej huciacej prevodovky otazne).