nadviažem na môj predchádzajúci príspevok a rovnako nepoteším
neviem aké auto s akým motorom máš, pretože je to nepodstatné.
blahej pamäti sme dostali k autu útly zošitok, kde boli základné info a najmä "obrázok" ako spárovali motor, prevodovku s kabínou - o motore dve krivky (priebeh výkonu a spotreby) a "pílový diagram", podľa ktorého odporúčali radiť prevodové stupne (aj s rýchlosťou vozidla).
ak by si také info mal, nebudeš mať problém s otáčkami.
a to, o čom píšeš má principiálne chyby!
kto je šikovný, tomu pôjde auto na najvyšší prevodový stupeň bez "problémov" 20km/hod. pôjde, ale zničí ho.
kto je "otrlý", ten na prvý prevodový stupeň vytočí 100km/hod. to ale už tam nebezpečné nie je, motor má takú "poistku", ktorá nepustí.
a chodiť na diaľnicu aby som musel stále pozerať na všetky strany, pretože nesplyniem s ostatnou dopravou je nielen hlúposť, ale aj ***! ja na diaľnicu, hoci nemusím platiť, nejdem, pohdlnejšie idem po prvej triede a oveľa rýchlejšie, plynulejšie.
záver - síce budeš auto oprašovať, meniť olej čo rok/desaťtisíc km, kupovať prémiové palivá, aditívy a predsa ho odrovnáš, pretože ho používaš nesprávne. a to platilo pred sto rokmi a platiť bude aj v budúcnosti. a na akýkoľvek výrobok, nielen auto.
mimo mmisu - ako si to auto vyberal? podľa tojo, že má peknú farbu, akčné svetlomety, dravú masku chladiča? veel si, aký motor v tom konkrétnom je namontovaný a aké má parametre? alebo že je co2 v limite? pretože to je iba reklama, nebetyčné klamstvo a ohlupovanie. tem notor žožerie všetko čo do nádrže naleješ a oveľa rýchlejšie ako si myslel. všetky čačky, ktoré ti predraťžene predali sú naprd, pretože nepovezeš sa ani úspornejšie, ani bezpečnejšie, ani dlhšie nevydrží. dnes ti nepredajú reálne bezpečné auto, tá doba dávno minula, už sa ti nepodarí mať auto ktoré po priamom náraze odtrhne liazke prednú nápravu a blok motora ako sa podarilo mojej mame blahej pamäťi a iba predný zo spolujazdcov rozbil hlavou predné okno. potom, ako auto vytiahli spod nákladiaka odišlo "po svojich" (gazm20).