Je to ako doma. Prídem domov, telefón sa automaticky pripojí na wifi z routra, ale na nabitie musím pripojiť kábel, teda pokiaľ nemám doma bezdrôtové nabíjanie. V aute sa telefón automaticky spáruje cez wifi s autom podobne ako cez bluetooth, teda odpadajú problémy s pripojením cez kritický dátový kábel. Jasné, že batéria mobilu sa rýchlejšie vybíja, ale ak nejdem na dlhšiu trasu, nemusím hneď telefón nabíjať. A keď už musím, tak fungovanie nabíjacieho kábla je bezproblémové. Tá krabička by mohla byť riešenie, kým autá nebudú mať zabudovanú wifi konektivitu z výroby. Pre mňa by bolo toto riešenie plusom, aj keď by som musel niekedy mobil v aute pripojiť do nabíjacej zásuvky. Teraz je to tak, že sa posadím do auta, naštartujem auto, zapojím dátový kábel z pravého USB-A do telefónu, a čakám, kým sa telefón prepojí s autom cez Android Auto. Často sa prepojenie nepodarí, na obrazovke hlási chybu prepojenia, vytiahnem káblik zo zásuvky, nepomáha, vypnem motor, naštartujem, niekdy sa to prepojí a niekedy nie. Potom ma to už naštve, dám telefón do držiaka a navigáciu sledujem cez displej telefónu. Možno je problém v kábli. Už ma ale nebaví kupovať a skúšať ďalšie. Na Slovensku sa dajú kúpiť aj kvalitné káble (sú kvalitné, lebo sú drahšie?), ale sú často najmenej 1 m dlhé. Nepraktické a hrozia problémy s prenosom kvôli dĺžke. Na čínskych e-shopoch sa dajú kúpiť aj 15cm káble, ale kvalita nie je zaručená.