mám síce 308 krátku, ale s týmto motorom. Zatial mám 130 000 bezproblémových km. Jedno co by som doporučil, brať tú silnejšiu verziu čiže 85, resp 88kW, a to hlavne pri SW. Poznáš to podľa toho, že má 6°prevodovku a nie 5°. teraz som menil guľové čapy v predu, ale nieto sa čo diviť pri naších cestách. Ináč v podstate neake somariny , ľavý pasik smerovky v zrkadielku, zadne led brzdové svetlo,.... asi najväčší "problém" bola spojka, ktorá ostala visieť , hlavne keď bolo teplo. Vymenený pomocný spojkový vále. Ešte čo by som odporučil obzerať sa po Alurke, lebo má led hlavné svetlá. Spotreba priemer 4,8, v meste 5 zima 5,5. na dialnici pri 160tke už atakuje 6l. Skús sa previesť, ak ti sadne šofersky, tak neváhaj. Ja som veľmi spokojný. Nie som neaký zarytý pežoťák, ale toto mi jednoducho sadlo. cca dva roky hľadám náhradu, ale z mojej 308, mam tak vysoké nároky, že zatial som sa ešte nedopracoval k výmene. Ja osobne by som sa koncernovým autám radšej vyhol. (v robote som sa na ních dosť navozil, tak asi preto). Čo by som vyzdvihol, tak je to pohodlie, Pomerné ľahké auto v porovnaní s konkurenciou ticho pri jazde, veľmi kultivovaný motor a dá sa povedať že veľmi dobré jazdné vlastnosti. Mínusy, málo miesta na zadných sedadlá (pri HB), viac menej malá svetlá výška = nižšia spotreba lepšie sedí na ceste. +Veľmi pevná a tuhá karoséria. = dobré jazdné vlastnosti ani po 7mich rokoch plasty nevrznu.