Qcko, musím len potvrdiť tvoje slová. Už vyše roka mám zostavu 1,5HDi EAT8, stále si ju užívam. Veľmi často využívam tempomat, a to hlavne v kolónach. V lete na dovolenke sme pri čakaní na prejazd tunelom do slovinsk trávili 4 hodiny v kolóne, a v takýchto prípadoch je ten automat na nezaplatenie. Odporcovia a ľudia, čo sa čudujú, že at má menšie emisie, nech si uvedomia, že at v poslednej dobe spravili riadny skok dopredu, a stým čo bolo pred niekoľkými rokmi, sa to nedá vôbec porovnávať. Niekedy mali hydromeniče 3-4°a stále pracovali v sklze. V tedy bolo jasné, že spotreba bola o 1-2 litre vyššia ako pri manuály. Prevodovky sa prehrievali.....Dnes aisin čo väčšinou montuje Stelantis má 8° celý managment riadi elektronika a po zaradený jednotlivých stupňov sa automaticky zamykajú, takže pracuje bez sklzu. Z osobných skúsenosti, môžem porovnať 1,6HDi MT6°s 1,5HDi EAT8°, v ťažšom aute, s vyšším podvozkom a AD blue, že tá spotreba je porovnatelná až nižšia.