nejdem kritizovať, alebo neak ináč hodnotiť prestavbu, ale len pár poznámok. V prvom rade, neviem ako by auto prešlo cez STK. Vo fabrikách tím konštruktérov dlhodobo merá, navrhuje skúša zoladenie brzd, aby boli čo najoptimálnejšie, samozrejme prihliadnuc aj k cene. Výmena brzd, je podľa mňa veľmi ošemetná záležitosť, lebo všetký tieto požadované parametru úplne rozhádže, a vozidlo bude mať úplne iné jazdné vlastnosti (možno +, možno -? výsledok nik nepozná). Ďalej nastavenie ABS, ESP...... tiež bude problém. Za bubnové brzdy, je naopak fakticky neobmedzená životnosť, taktiež nedochádza k špineniu zadných kolies od prachu z brzdných dostičiek, a ten sa veľmi zle čistí, lebo prach sa doslova "zapečie" do disku. Na autách robia rôzne úpravy, od jednoduchých, napr zmena kolies až po neskutočné úpravy, kde napr vymienaju prevodovky, zmenia stály prevod, zvyšujú výkon motor, menia výfuky....., ale toto už skôr patrí do oblasti súťažných aut. Ja osobne by som nešiel do tákejto úpravy, hlavne nie pri aute, ktoré bežne používam, lebo predpokladám, že je to optimálne nastavené. Ale určite Ťa nebudem od toho odhovárať. Ono 301, má povodne podvozok z P207, tak tam by som hľadal inšpiráciu. V pripade, ak by si sa pustil do takejto prestavby tak Ti prajem hodne zdaru, a keď sa Ti to podarí riadne spraviť, tak poviem že si frajer.