Zdravím, pôjdem s autom do autorizovaného servisu na diagnostiku, ale zatiaľ popíšem problém, či sa tu niekto nevie k tomu vyjadriť. Po zahriatí motora sa mi stáva že klesne výkon....zrýchľuje keď dám plyn na podlahu, ale nie je to tých 200 koní ktorých to má byť. Nie je ani zásada že sa musí zahriať motor, keď som išiel 300km dialnicou auto išlo stále, skôr to vyzerá že posuny v BA kolónach to vyvolajú. Otáčky vyletia až do červeného, aj turbo počuť že pracuje, len to proste zlenivie ale kľudne aj tak, že dá plný plyn a vyletia len otáčky a auto ani nezrýchľuje. A teraz druhá vec....keď mám štvrť a menej nádrže, stane sa že zasvieti kontrolka motora auto ide do núdzového režimu a po dotankovaní problém zmizne. teraz cez víkend som mal medzi prázdnou a štvrť nádrže a už to bola červená kontrolka STOP, kolísanie otáčok a po vypnutí motora už nenaštartovalo vôbec.....po naliatí 20 litrov nafty, natlakovaní balónika naskočilo a zase ide....tá strata výkonu nastáva nezávisle od stavu nádrže, akurát mám pocit že keď som ho vytiahol na dialnicu tak sa to rozbehlo.
Dám sem fotky z nepeugeoťáckej diagnostiky....pôjdem ale aj do autorizovaného, či niečo nezistia, nechcem meniť diely ktoré to nemusia spôsobovať....len či ste sa s tým niekto nestretli, alebo niečím podobným.