Ked je AC OFF kompresor sa netoci a je v kludovom stave, rozopne sa elmag spojka, takze klimu akoby si nemal.
v zime je tiez vhodne nechatt klimu bezat, nevypinaj to zbytocne, nic neziskas.
chladiace medium netreba filtrovat ani servisovat, nepomoze to nicomu, servis klimy treba ked ti zacne slabo chladit.
kludne pouzivat v rezime AUTO celorocne ako bolo spomenute vyssie, vypinanie klimy 10 minut pred vypnutim motora
je nezmysel, toto vobec neries, vyparnik sa dosusi aj sam v pripade stoijacieho vozidla. Ak budes pouzivat klimu v
rezime AUTO, nebudes potrebovat ziadne cistiace spreje a podobne somariny, ktore ti stejne pomozu len na par dni,
potom si tam kde si bol, ozon je podobny marketing, pomoze len do doby, kym sa zarodky nezacnu tvorit znova,
potom mozes ozonovat znova. ak ho niekto ziada, preco nie, tiez mu rad prezeniem interier ozonom.
zaznel tu nazor ze recyklaciou media odvlhcis okuh klimy vnutri trubiek komponentov, to je nezmysel, od toho je tam dehydrator/vysusac,
to je jednorazova vec, postara sa o zistenu vlkost sam, no pokial nechas otvoreny system klimy co i len par dni v pripade vymeny chladica
napriklad, tak sa znehodnoti a nieje mozne ho nijako opravit, ani odstranit z neho absorbovanu vlhkost. je potrebne ho uz iba vymenit.
ak nasaje urcite mnozstvo vhkosti, upcha prietok, stupbne tlak a vypne sa ti klima, bude nepouzitelna.
filter s aktivnym uhlim je sice drahsi, pomoze odstranit zapachy z vonka, nic ine to neriesi.
dostatocne mnozsto media zistis laicky aj sam tak, ked ma teplota na najnizsom stupni chladenia z vyduchu cca 5-7 stupnov,
stupen fukania na 2 stupni a ostatne vyduchy zavriet, pusiti iba ten na tvar vodica. idealne testovat ak je vonku aspon 25-30 stupnov.
rozhodni sa sam