kryt motora, inak povedane deflektor, urcite je dobre na aute v zimnom obdobi mat, okrem toho ze to zbytocne neochladzuje odspodu
motor s prevodovkou, co najskorsia pracovna teplota je ziaduca, ma to velmi dobry vplyv na prevadzku a to vo forme aerodynamickeho
prietoku vzduchu, vznika nizky odpor vzduchu a tym padom to ma vplyv na nizsiu spotrebu vratane cim skoresj teploty motora.
kryt do masky chladica na nasom diesli davam, je to dobra vec, urcite odporucam. nezakryvat vsak cely a v jarnych/letnych mesiacoh treba
dat dole, aby sa zamedzilo prehrievaniu motora. Sestra ma teda pravdu a motor sa skutocne zohreje rychlejsie.
Nemal by som problem to pouzit aj na benzinaku, je to uplne v pohode, hoci benzinak ma pomerne kratku dobu zohriatia na pracovnu teplotu.
takze odporucam. Urcite vsak kupit kryt original tvarovany do masky chladica. Da sa kupit aj aftermarket za cca 20€ ktory je rovnaky ako od PSA za 40.
Kedze neviem o akom modeli sa bavime, viac neporadim, treba poguglit. Ak sa na to budes pytat v peugeote, treba diel vyhladavat bez zadania VIN cisla.
Je dodatelny.